خبرهای داغ:
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی:
صادقی گفت: ایران اسلامی قدرتی دارد که کشورهای بزرگ دنیا آن را در مقابل خود می‌بینند، این قدرت ثمره تلاش و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای عشایر بخش سیاخ دارنگون شیراز با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس، گفت: شهدای ما بزرگ ترین مجاهدان این عرصه بودند که انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری نمودند و موجب شدند تا «... نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ...» (آیه 13 سوره صف) شامل حال ما شود.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت هایش به بیان برخی از احادیث و روایات اهل بیت(ع) در خصوص مجاهدان در راه خدا پرداخت و گفت: شهدا بزرگترین پرچمداران تقوا بودند که به خدا و رسولش ایمان آورده و در راه خداوند با جان و مال خود جهاد کردند و شهید شدند.

صادقی ادامه داد: دشمنان که نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند، جنگ نیابتی را در منطقه خاورمیانه راه انداخته‌اند زیرا ایران اسلامی قدرتی دارد که کشورهای بزرگ دنیا آن را در مقابل خود می‌بینند، ایران ثابت کرد که از ناملایمات‌ نمی‌هراسد و جهاد خود را ادامه می‌دهد، تمام این مسائل آثار تلاش و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم علی رغم اینکه در شاخصه‌های اقتصادی دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم اما در بحث سیاسی نقش جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و منطقه بی‌بدیل است ؛ امروز آمریکا، تمام کشورها و دلارهای عربستان جمع شده‌اند اما نتوانستند در برابر جمهوری اسلامی در منطقه مقاومت کنند، چنانچه در طی 8 سال دفاع مقدس نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما حتی یک وجب از این خاک به دست دشمنان نیفتاد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین به رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در عراق اشاره کرد و گفت: این‌ها رزمندگانی هستند که در 8 سال دفاع مقدس ایفای نقش نمودند، در حقیقت این رشادت‌های شهدا، جانبازان و نیروهای مومن و متدین ما بود که باعث شده است امروز جمهوری اسلامی را به‌عنوان ابرقدرت در منطقه و دنیا بشناسند، چنانچه مشاهده می‌کنیم 12 سال با کشور ما مذاکره کرده و بهانه‌گیری می‌کنند تا بتوانند به هر طریقی جمهوری اسلامی را منفعل کنند اما نتوانستند و نمی‌توانند.

وی با طرح این سوال که رمز موفقیت جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی مردم ما چیست؟ گفت: رهبر معظم انقلاب چه در دوران امام راحل (ره) و چه بعد از آن در این هنرنمایی نقش بی‌بدیلی داشته و دارند.

صادقی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین نقش برای استواری جمهوری اسلامی رهبری است، گفت: نقش دوم در این زمینه را مردم ایفا می‌کنند که علی‌رغم تمام مشکلات و تحریم‌ها و کوتاهی‌های مسئولان اجرایی، پای نظام اسلامی و احکام الهی می‌ایستند و دشمنان را شکست می‌دهند؛ وی، نقش را متوجه مکتب اسلام دانست و افزود: این مکتب اسلام است که به ما جان، انرژی و هدف می‌دهد و این همان مطالبی است که در قرآن کریم هم بیان شده است.

وی در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: اگر مکتب نجات‌بخش اسلام نبود ما نمی‌توانستیم حول یک محور واحد که رهبری است، بایستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه‌ آنچه که به ما انرژی، حیات و جان می‌دهد اسلام عزیز است و به واسطه اسلام است، گفت: امروز مشاهده می‌کنیم علی‌رغم داشتن مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور، همچنان این نظام پا برجاست است زیرا شاکله نظام جمهوری اسلامی برای زنده کردن ارزش‌های اسلامی است و در این زمینه نباید نقش شهیدان، رزمندگان و ایثارگران را فراموش کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها