دومین دوره مسابقات لیگ آبهای آرام پس از برگزاری 4 هفته با قهرمانی باشگاه های مقاومت بسیج و تایدواتر به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته چهارم و پایانی رقابت های لیگ آبهای آرام بانوان هفته گذشته در دریاچه آزادی برگزار شد.

در رقابت های هفته چهارم قایقرانان در 6 ماده به مصاف هم رفتند.در کایاک تکنفره 500 متر مائده طهماسبی از مقاومت، گلناز غضنفریان از تایدواتر و فائزه پاسبان از سیمرغ در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی دونفره 500 متر فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی از تایدواتر اول، نرگس خدابنده لو از هیئت همدان دوم و زیبا سماک حرفه و نادیا تالانک از مقاومت سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از مقاومت، کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از تاید واتر و مونا نوری و مهسا بیگدلی از هیئت همدان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم تاید واتر با ترکیب کیانا کمال زاده، سارا حنیفه زاده، مینا عبدالهی و نرگس غضنفریان در جایگاه نخست قرار گرفتند، مونا ابراهیمی، مهسا آذری، مائده طهماسبی و مهرآذین مهرآوران از مقاومت دوم شدند و کیمیا بختیاری، مونا نوری، متینه نوری و مهسا بیگدلی از هیئت همدان در رده سوم قرار گرفتند.

در کانوی یکنفره 200 متر فاطمه کرمجانی از تایدواتر اول شد، هیوا افضلی از هیئت همدان در رده دوم ایستاد و زیبا سماک حرفه از مقاومت جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک یکنفره 200 متر مینا عبدالهی از تاید واتر در رده نخست ایستاد، مائده طهماسبی از مقاومت دوم شد و مونا نوری از هیئت همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

بر این اساس تیم های تاید واتر با 26 امتیاز، مقاومت با 20 امتیاز و هیئت همدان با 13 امتیاز در رده های اول تا سوم هفته چهارم رقابت ها قرار گرفتند.

اما در پایان دومین دوره لیگ آبهای آرام بانوان تیم های تایدواتر و مقاومت با 113 امتیاز مشترکا قهرمان شدند، هیئت همدان با 65 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و سیمرغ آذربایجان با 31 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
ارسال نظرات