رئیس هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح گفت: ملی پوشان تیر و کمان نیروهای مسلح با همدلی و تلاشی که انجام می دهند به دنبال شاد کردن دل حضرت آقا و مردم در المپیک سیزم هستند.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیجسردار رسول رحیمی رئیس هیئت تیرو کمان نیروهای مسلح گفت: رشته تیر و کمان از رشته هایی است که مورد سفارش پیامبر(ص) بوده است و در نشاط و ایجاد تحرک و آمادگی رزمی کادر نیروهای مسلح موثر است. به همین خاطر با توجه به برنامه هایمان در هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح به دنبال توسعه روز افزون این ورزش در بین نیروهای مسلح کشورمان هستیم.

وی افزود: با برنامه هایی که در دو سال اخیر در هیئت تیر و کمان داشته ایم در چند گام به دنبال فرهنگ سازی این رشته ورزشی در بین نیروهای مسلح بوده ایم و در جهت ترویج رشته تیر و کمان مسابقات مختلفی را در بین نیروهای مسلح در چارچوب لیگ و مسابقات دیگر برگزار کرده ایم.

سردار رحیمی اظهار داشت: امسال هم با توجه به حضور تیم تیر و کمان در رقابت های المپیک سیزم، بین ورزشکاران نیروهای مسلح رکورد گیری داشتیم و تا امروز تیم ملی تیر و کمان نیروهای مسلح 4 مرحله اردو برگزار کرده است و ترکیب نهایی تیم نیز برای شرکت در المپیک سیزم انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم تیر و کمان برای اولین بار در رقابت های المپیک سیزم شرکت می کند، گفت: در این دوره از رقابت ها تیم نیروهای مسلح در رشته تیر و کمان در ماده ریکرو در بخش خواهران و براداران در این مسابقات شرکت می کند.همچنین برای نخستین بار در کنار بازی های المپیک در رشته تیر و کمان،معلولان نیز به صورت نمایشی مسابقه می دهند، که از کشورمان هم جناب آقای رنجبر از جانبازان پرافتخار ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح در ادامه درباره رقیبان اصلی کشورمان در رشته تیر و کمان در المپیک سیزم خاطر نشان کرد: در این مسابقات، کره جنوبی و کره شمالی با توجه به اینکه رشته تیر و کمان خواستگاه اصلی آن از کره است، حریفان اصلی تیم کشورمان هستند. با این وجود با تمرین ها و تلاش هایی که بچه ها انجام داده اند، تیم با یک روحیه خوب و یک همدلی به این مسابقات اعزام می شود و امیدواریم با توجه به شرایط خوب تیم، با برافراشته کردن پرچم مقدس کشورمان در کشور کره جنوبی، دل حضرت آقا و مردم کشورمان را شاد کنیم.
ارسال نظرات