آیت الله ناصری مصرف کردن بودجه‌های فرهنگی را سرمایه‌گذاری بلند مدت در راستای توسعه و ارتقای بیش از پیش فرهنگ جامعه دانست و بیان کرد: توجه به معنویت و ترویج فرهنگ اسلامی در بین جوانان به ویژه دانش‌آموزان از مهمترین رسالت‌های مسئولان فرهنگی در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۱۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه توجه به تربیت معنوی و دینی در کنار آموزش علم ضروری است، اظهار داشت: عدم آموزش مسائل دینی و علوم معرفتی تلاش معلمان را ضایع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت حفظ و تقویت سلامت جامعه با تربیت و آموزش مهارت‌های دینی و معرفتی در بین دانش‌آموزان گفت: با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضاهای مجازی بین جوانان، وظیفه آموزش و پرورش در حوزه بسیار سخت‌تر و سنگین‌تر شده است.

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت زنده شدن اسلامیت نظام در وجود دانش‌آموزان به وسیله آموزه‌های دینی، الهی و معرفتی، افزود: علم، قدرت فهم و درک صحیح از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز دنیا باید در بین جوان جامعه اسلامی به خوبی تبلور داشته باشد.

وی مصرف کردن بودجه‌های فرهنگی را سرمایه‌گذاری بلند مدت در راستای توسعه و ارتقای بیش از پیش فرهنگ جامعه دانست و بیان کرد: توجه به معنویت و ترویج فرهنگ اسلامی در بین جوانان به ویژه دانش‌آموزان از مهمترین رسالت‌های مسئولان فرهنگی در نظام اسلامی است.

ناصری با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت‌های علمی و دینی استان یزد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، خاطرنشان کرد: هزینه برای اقدامات فرهنگی و دینی، سرمایه‌گذاری برای جذب 10 برابر بودجه مصرفی است.

ارسال نظرات