خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: دوره آموزشی مقدماتی سرگروهان حلقه‌های صالحین به مدت سه روز در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۱۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
برگزاری دوره آموزشی ویژه سرگروهان حلقه‌های صالحین در همدان+تصاویرشهلا شیخ‌علیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مقدماتی سرگروهان اظهار داشت: این دوره به مدت سه روز در کانون بسیج استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌ها در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند «حلقات صالحین از کارهای بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کامل‌تر کرد» برای سرگروهان حلقه‌های صالحین برگزار شد.

مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان با اشاره به فلسفه تشکیل حلقات صالحین تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری این حلقه‌ها باید از نظر معنوی، تربیتی و تعلیمی در روحیه و فکر جوانان بسیجی عمق‌بخشی کند و این امر با بالا بردن کفیت‌های این حلقه‌ها امکان‌پذیر است.

وی در ادامه بیان کرد: دوره آموزشی ویژه سرگروهان با عناوین کلاس‌هایی از جمله کلیات شجره طیبه صالحین،جذب و تثبیت، دافعه وجاذبه، اردوداری، گفتمان ولایت، تهاجم فرهنگی و... با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

شیخ‌علیان اظهار داشت: این دوره برای آموزش و توجیه سرگروهان جدید بوده و امید است که با تربیت سرگروهان توانا در راستای این حرکت بسیجی و برجسته گامی مؤثر برداشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات