رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قوچان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیاده روی بزرگ خانواده های شاهد و ایثارگر در قوچان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۱۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
علی اصغر برهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، پیاده روی خانواده های شاهد و ایثارگر در قوچان برگزار می شود.

وی افزود: در این راهپیمایی، خانواده‌های شاهد و ایثارگر با شعار اقتدار ایران اسلامی، از محل ساختمان بنیاد شهید تا گلزار شهدای گمنام قوچان پیاده روی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف جامعه به ویژه مسئولین بوده و امیدواریم بتوانیم به خوبی به این رسالت عمل نماییم.

برهانی با اشاره به برنامه ریزی‌های گسترده برای بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر یکی از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می شود و در همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده، قرار است با حضور مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی از جمله؛ فرماندار، امام جمعه و بازدید از ۸۰ خانواده شاهد و ایثارگر انجام پذیرد .

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی؛ مراسم عطرافشانی گلزار شهدا توسط دانش آموزان شاهد و ایثارگر انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قوچان در پایان تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از تصاویر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور هنرمندان و مردم شهید پرور قوچان نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها