فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایجاد رعب، وحشت و جنگ روانی داعش و گروه‌های تکفیری طبل توخالی است و آنها توان مقابله با جبهه مقاومت اسلامی این کشورها را ندارند.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۰۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری امشب در نشست با مسئولان سپاه امام صادق(ع) بوشهر، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و زرین‌ترین یادگارهای موجود است به ویژه در این 34 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد.

صفری با تاکید بر اینکه انتقال درست و دقیق تجربیات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به خوبی به جوانان و نوجوانان ما برسد، ادامه داد: باید از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و علم روز در مقابل تهدیدهای دشمن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در انتقال تجربیات مفید خود از هیچ تلاشی دریغ نکنند، بیان داشت: حقیقت غیر قابل انکار آن است که جنگ تحمیلی محک بسیار خوبی برای دوستان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب بود و در این میان چهره مزدوران منافق و عافیت‌طلبان بیش از پیش بر همگان عیان شد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تجربه و امکانات خاصی برای مقابله دشمنان نداشتیم، افزود: اما در حال حاضر دشمنان می‌دانند که ما از هر لحاظ آماده پاسخگویی نه تنها تا رژیم اشغال‌گر صهیونیستی بلکه تا فراتر از منطقه هم توانایی این را داریم تا دشمن را با سختی شکست دهیم.

صفری با اشاره به اینکه ملت مظلوم و مسلمان سوریه، عراق و یمن به خوبی در مقابل دشمنان مقاومت کرده‌اند، تاکید کرد: ایجاد رعب، وحشت و جنگ روانی داعش و گروه‌های تکفیری طبل توخالی است و آنها توان مقابله با جبهه مقاومت اسلامی این کشورها را ندارد.

وی با هشدار به دشمنان، گفت: دشمنان ما فقط سردار سلیمانی را دیده‌اند و وحشتی سهمگین در دل آنها افتاده در حالی که ایران اسلامی با وجود هزاران نیروی مخلص و آماده رزم آمادگی دارند که با تمام توان جلوی زورگویی‌های دشمنان بیاستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات