فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: ۱۴۰ برنامه مهم و کلیدی در هفته دفاع مقدس توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان گناباد اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به تبیین شرایط آغاز دفاع هشت ساله مقدس، از اجرای ۱۴۰ برنامه کلیدی و مهم در این هفته در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز سه شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۸ صبح با نمایش اقتدار گروهان‌های سازماندهی شده بسیجیان شهرستان شروع می‌شود و خاطره گویی رزمندگان و برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های روز اول هفته دفاع مقدس با شعار نیروهای مسلح، سلحشوری پایمردی می‌باشد.

وی "روحانیت، علم و دانش پژوهی، سربازان" را شعار دومین روز از هفته دفاع مقدس معرفی نمود و گفت: دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با امام جمعه گناباد، غبار روبی مزار شهداء، افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهید فدوی، بومی سازی دستگاه هوشمند چاه کشاورزی با سیستم کنترل دیجیتال و ماهواره و به صدا در آمدن زنگ مقاومت و ایثار از مهمترین برنامه روز چهار شنبه یک مهرماه ۹۳ می‌باشد.

ابراهیم زاده عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، یادواره شهدای زیبد، نشست منتظران مهدی(عج) و افتتاح مزار شهدای نوغاب را از مهمترین برنامه روز پنجشنبه دوم مهرماه مصادف با سومین روز از هفته دفاع مقدس با شعار شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی دانست و در خصوص برنامه‌های روز چهارم این هفته گفت: جمعه سوم مهرماه با نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت نامگذاری شده و برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس و تولیدات حلقه‌های صالحین در مسجد جواد الائمه(ع) را از جمله مهمترین برنامه روز چهارم هفته دفاع مقدس شهرستان گناباد می‌باشد.

فرمانده سپاه گناباد دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف را شعار پنجمین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و درخصوص برنامه های این روز در گناباد گفت: در روز شنبه چهارم مهرماه، صبحگاه مشترک شهرستان، جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان و تقدیر از بسیجیان نمونه و جانباز پایگاه عفاف برگزار خواهد شد.

سرکشی از خانواده شهداء، پیاده روی به مزار شهدای گمنام، برگزاری جلسه توانمندسازی معلمین در مقابله با جنگ نرم دشمن، تشکیل کارگروهی پیرامون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشجویان از جمله مهمترین برنامه های یک شنبه ۵ مهرماه روز ولایتمداری، رزمندگان،جهادگران،آزادگان، پیشکسوتان که ابراهیم زاده به آن اشاره نمود.

وی درخصوص برنامه آخرین روز از هفته دفاع مقدس با شعار وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی، استکبار ستیزی گفت: در روز دوشنبه ۶ مهرماه تقدیر از بسیجیان نمونه و سخنرانی و خاطره گویی فرماندهان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها