عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: بسیجیان دارای بصیرت هستند و با ارزش ترین انسان های جامعه محسوب می شوند و چراغ هدایت آنها اسلام و ولایت است.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری در گردهمایی هیئت منتظران موعود حلقه های صالحین پایگاه مطهر بسیج خواهران حوزه ریحانه الرسول که با حضور بیش از 60 نفر در پایگاه بسیج روستای خیج بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به انتخاب راهی مناسب برای عاقبت بخیری اظهار کرد: ما با توجه به روایات باید تلاش کنیم راهی را انتخاب کنیم که موجب عاقبت بخیری ما شود و راه را گم نکنیم و به اسلام و نظام خیانت نکنیم.

وی افزود: افراد بسیاری هستند که خدمات بسیاری برای جامعه انجام می دهند؛ اما بدلیل بی بصیرتی از اسلام و انقلاب جدا شده و خیانت کرده اند و در عصر حاضر نمونه های فراوانی را از این قبیل افراد و جریان ها داریم که درس عبرتی برای ماست.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به نهاد مقدس بسیج تصریح کرد: خداوند لطف کرده به همه ما که بسیجی باشیم و این راه را انتخاب کنیم؛ چرا که بسیجیان دارای بصیرت هستند و با ارزش ترین انسان های جامعه محسوب می شوند و چراغ هدایت آنها اسلام و ولایت است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ غیر اسلامی توسط ابزار رسانه ای و فرهنگی دشمنان بیان کرد: ماهواره یکی از ابزار دشمنان در جنگ نرم است که مانند سَم عمل می کند و سبب جدایی خانواده ها و آثار زیانباری در جامعه می شود که نمونه های آن بزهکارهای اجتماعی، طلاق، چشم هم چشمی، خیانت زوجین و رواج بی بند و باری است.

باقری با بیان اینکه وظیفه بسیج امروز بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: بسیج برای حفظ ارزش ها و اهداف انقلاب تشکیل شده و امروز باید مراقب ارزش ها باشیم؛ چرا که از سوی دشمنان تهدید می شود و بسیج باید در وسط میدان با راهکارهای فرهنگی و ارشادی و اثرگذار جامعه را در مقابل این تهاجم سخت مصون کند.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگ اسلام ناب سبب شد تا فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از میهن و انقلاب و اسلام به میدان بیایند و آن صحنه های وصف نادشدنی را خلق کنند و امروز نیز باید اینگونه باشد و با الهام از ویژگی ها دوران دفاع مقدس در این جبهه نیز موفق بود و دشمن را شکست داد.

وی ادامه داد: باید در این برهه نیز بسیجی بمانیم و در راه روشن و مقدس امام و شهدا قدم برداریم و از خدا بخواهیم در این مسیر که مسیر هدایت و عاقبت بخیری است ما را استوار دارد و سبب شود ما اثرگذاری بیشتری در جامعه برای هدایت افراد داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها