خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به برگزاری 180 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند گفت: از برنامه‌های محوری این هفته گردهمایی 3 هزارنفری پیشکسوتان جبهه و جنگ در سالروز عملیات شکست حصر آبادان در 5 مهرماه است.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۶۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: هفته دفاع مقدس بزرگداشت مقاومت و ایثار ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و قدردانی از فرزندان غیور ایران اسلامی است که باید به بهترین شکل انجام شود.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی و جان‌فشانی ایثارگرانی است که با نثار جان عزیز خود، آسایش و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: همان‌طور که دشمن درصدد نفوذ فرهنگی و تغییر در باورهای نسل جوان است، بنابراین برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم و جوانان برگزار می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت هرچه بهتر به نسل جوان منتقل شود.

وی گفت: پس از برگزاری چندین جلسه با حضور ادارات مختلف در سپاه ناحیه نهاوند و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 180 عنوان برنامه مختلف در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

کریمی اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان نهاوند، برگزاری رژه موتوری، حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گردهمایی پیشکسوتان جبهه و جنگ و تجمع بزرگ بسیجیان نهاوند ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نهاوند است.

وی بیان کرد: در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌های شاخص و محوری نیز اجرا می‌شود که برگزاری پیاده‌روی خانواده، تجمع بزرگ بسیجیان نهاوند و شهر فیروزان و نواختن زنگ مقاومت در مدارس نهاوند ازجمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان نهاوند روز جمعه 3 مهرماه از ساعت 7 صبح از میدان بسیج به سمت آرامگاه شهدای گمنام نهاوند واقع در تپه ابوذر برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی، ارسال پیامک و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف نهاوند از دیگر برنامه‌های اجرایی برای این هفته است.

کریمی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های محوری در این هفته گردهمایی 3 هزارنفری پیشکسوتان جبهه و جنگ در سالروز عملیات شکست حصر آبادان در 5 مهرماه است.

وی بیان داشت: در طول این هفته مراسم‌های مختلف شب شعر و خاطره گویی رزمندگان جبهه و جنگ و سخنرانی یکی از رزمندگان در قبل از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سعی شده است که از ظرفیت نسل جوان بیشتر استفاده شود و انتظار می‌رود که جوانان نیز با حضور در برنامه‌های هفته دفاع مقدس هرچه بیشتر بافرهنگ جبهه و جنگ و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات