خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در زورخانه پوریای ولی ملایر نواخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مهدی رضایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 25 برنامه فرهنگی ورزشی در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در این هفته اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: این همایش روز جمعه از میدان دکتر بابک آغاز و به المان شهدای گمنام بام ملایر ختم می‌شود و به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: ثبت‌نام برای علاقه‌مندان شرکت در همایش پیاده‌روی خانوادگی در پایگاه‌های بسیج و سالن‌های ورزشی سراسر ملایر انجام می‌گیرد.

رضایی با اشاره به برنامه‌های جانبی همایش پیاده‌روی خانوادگی ملایر گفت: در انتهای این همایش برنامه‌های فرهنگی و پرواز پاراگلایدر انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر اداره ورزش و جوانان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در زورخانه پوریای ولی ملایر نواخته خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست، حضور راویان فتح در باشگاه‌های ورزشی، مراسم زیارت عاشورای بانوان در پارک بانوان ملایر و همایش ورزش صبحگاهی از دیگر برنامه‌های در هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی در هفته دفاع مقدس بیان کرد: در این هفته 14 مسابقه ورزشی مختلف برای بانوا و آقایان برگزار می‌شود.

رضایی افزود: والیبال، فوتسال، اسکیت، دارت، دوچرخه‌سواری،تنیس روی میز،ایروبیک و کشتی ازجمله مسابقاتی است که در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات