خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان:

لازمه گسترش فرهنگ انقلابی قرار گرفتن در مسیر استکبارستیزی است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: لازمه گسترش فرهنگ انقلابی در جامعه قرار گرفتن در مسیر استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جواد بیات امروز در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی نهضت امام خمینی(ره) را باعث تداوم محرم دانست و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های محرم در عزاداری‌ها باعث تداوم ارزش‌های انقلاب شده که این امر با توجه به نهضت امام راحل ریشه در دین دارد.

وی احیاء پیشینه هیأت‌های مذهبی را ضروری خواند و گفت: با احیای هویت هیأت‌های مذهبی و جهت دادن به این امر می‌توان از گام‌هایی که در جهت منویات مقام معظم رهبری برداشته می‌شوند را مشاهده کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان برگزاری عزاداری در ماه محرم را سرشار از ظرفیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های موجود در هیأت‌های مذهبی نباید جولان‌گاه افراد مغرض باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان هیأت‌ها اجازه ندهند که مسأله انتخابات وارد هیأت شود و کاندیداها با جهت‌دهی در مراسم‌های مذهبی، با دید فرصت به هیئات نگاه کنند بلکه منبرها فرصتی برای حضور حداکثری مردم در بحث شرکت کردن در انتخابات است.

بیات از فعالیت 926 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 3 هزار آموزشگاه در سطح استان شورای امر به معروف را راه انداخته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 136 شورا نیز در اصناف همدان فعال هستند، عنوان کرد: همان‌گونه که آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اول محرم است، باید در بحث ترویج فرهنگ تذکر لسانی جزو یاوران معروف بوده و از فرصت‌های موجود در ماه محرم نیز استفاده شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان تبیین روز عرفه در بین آحاد مردم را از ملزومات دانست و گفت: کسانی‌که از قدر جا مانده‌اند باید بدانند که برای اتصالات الهی و معرفت‌افزایی، از روز عرفه نیز می‌توان بهره کافی را برد.

وی از تلفیق دیدگاه امام حسین(ع) در استکبار ستیزی با یزید و حمایت از حسین زمان در برابر یزید زمان خبر داد و گفت: پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و گام برداشتن در مسیر استکبار ستیزی از وظایف امت اسلامی بوده و لازمه گسترش فرهنگ انقلابی در جامعه نیز قرار گرفتن در مسیر استکبارستیزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات