خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مردم استان همدان نقش مهم و بی‌بدیلی در خط مقدم جبهه‌های جنگ و بازسازی مناطق جنگی داشته‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۴۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به اینکه نقش استان همدان در جنگ تحمیلی بی‌نظیر است، عنوان کرد: نمودهای انقلاب اسلامی در نسل‌های جدید نمایان شده است.

وی از برگزاری ۴۵ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: در ۱۰ شهرستان استان همدان نیز ۴۵۰ برنامه و در یک هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت نیز برنامه‌هایی با توجه به این هفته برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه اظهار داشت: عطرافشانی گلزار شهدا، بازخوانی عملیات کربلای چهار به مدت هفت شب در باغ‌موزه دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی و سخنرانی فرماندهان سپاه در نمازهای جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توان به برگزاری جشنواره بصیرت شناسی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، افتتاح سوله‌های ورزشی و پایگاهی مقاومت، گردهمایی فرماندهان پایگاهی مقاومت و روایتگری از دفاع مقدس در تمام مدارس استان و... اشاره کرد.

مجیدی گفت: مرتضی اولنج اولین شهید استان همدان است که در اولین روز جنگ در منطقه سرپل ذهاب به شهادت می‌رسد و فرماندهان سپاه همدان در اولین روز جنگ اسیر می‌شوند که تمام این‌ موارد نشان می‌دهد استان همدان نقش بی‌بدیلی در خط مقدم جبهه‌های جنگ داشته و حتی مردم استان در بازسازی مناطق جنگی نیز نقش مهمی داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات