خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسیج محور انسجام، همدلی و هم زبانی است، گفت: حدود ۴۵۰ هزار نفر از مردم همدان عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
بسیج محور انسجام، همدلی و هم‌زبانی است/یک‌سوم همدانی‌ها در بسیج عضویت دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی و اراده مردمی در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

وی بیان کرد: عزت، ایستادگی و استقامتی را که مردم با هدایتهای امام راحل در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند اکنون سبب وحشت و ترس در دل آمریکاییها و دولتهای استکباری ایجاد کرده که جرئت حرکتی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند که باید به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: هدف از برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه آمار و ارقام نیست بلکه این هفته آرمانهای متعالی نظام جمهوری اسلامی را به منسه ظهور می‌گذارد و نکته بعدی این است که جهادی که در روایات و سنت و سیره رسول خدا وجود داشت در 8 سال دفاع مقدس تفسیر شد.

وی گفت: جهاد، شهادت و ایستادگی در این دوران، تفسیر و تبیین و در جامعه جاری و ساری شد و بنابراین صیانت از هفته دفاع مقدس باید در طول سال انجام شود و به بازه زمانی هفته دفاع مقدس محدود نباشد.

ابوحمزه افزود: نکته دیگر اطاعت و تبعیت امت بزرگ ایران اسلامی و رزمندگان اسلامی از امام راحل بود چرا که محوریت اسلام ولایت است و این مورد نیز به طور دقیق تبیین شد به عنوان مثال وقتی امام راحل دستور دادند که حصر آبادان باید شکسسته و یا خرمشهر باید آزاد شود تمام رزمندگان بسیج شدند تا این امر محقق شود.

وی عنوان کرد: ارتباط بین امت و ولایت و اطاعتی که امت از امام خود باید داشته باشند نیز در جامعه تفسیر شد و این نکاتی است که در طول سال باید به آن پرداخته شود چرا که بسیاری از جوانان نیز مشتاق شنیدن این موارد هستند ولی کمتر به آن پرداخته می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: 450 هزار نفر از مردم در بسیج حضور دارند که در 21 قشر این نهاد عضو هستند که تمام این افراد از بین مردم بوده و جدا از مردم نیستند و این تعداد حدود یک سوم جمعیت استان را شامل می‌شوند، ضمن اینکه بسیج از نهادهایی است که بیشترین میدان و فضا را برای مردم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: دو دسته از افراد در بین بسیج جایگاهی ندارند، افرادی که فساد فکری و اخلاقی دارند و بدین ترتیب بسیج بهترین ظرف برای فعالیت است و اکنون نیز این نهاد از تمام ظرفیتها در سطح استان استفاده می‌کند چرا که بسیج محور انسجام، همدلی و هم زبانی است.

ابوحمزه با اشاره به مظلومیت شهدای غرب کشور و همچنین مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اظهار داشت: راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 سال گذشته راه اندازی شده حال آنکه راهیان نور غرب کشور از دو سال پیش آغاز شد و شهدای شاخصی چون شهید بروجردی در این منطقه به شهادت رسیدند و این منطقه نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: در اعزام راهیان نور نیز مشاهده می شود تمایل زائران برای اعزام به اردوهای جنوب بسیار بیشتر از اردوهای غرب و شمال غرب است در صورتی که عملیات مهم مرصاد در این منطقه انجام گرفت و برای خارج کردن این منطقه از مظلومیت نیازمند حمایت جمعی رسانه‌های دیداری و شنیداری هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات