خبرگزاری بسیج: تمامی مراحل صدور مجوز های فرهنگی هنری و تعیین صلاحیت به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان تهران واگذار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۹۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص کوتاه شدن مسیر صدور مجوزهای فرهنگی و هنری اعلام کرد: به منظور ایجاد تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر و متقاضیان دریافت مجوز در شهرستانها و جلوگیری از رفت و آمدهای اداری از شهرستانها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، تمامی مراحل صدور مجوز و تعیین صلاحیت تخصصی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانها واگذار شد.

دکتر برزین ضرغامی افزود: یکی از مهمترین اهداف طرح تکریم ارباب رجوع کم شدن مراحل اداری است که کوتاه شدن مسیر صدور مجوز، تجمیع فرمها و یک مرحله ای شدن ارایه مدارک از مزایای این طرح به شمار می رود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در اجرای اصل 44 و واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی و صاحبان فرهنگ و هنر، ما را بر آن داشت تا ساز و کار این واگذاری ها طراحی و اعلام شود.

وی افزود: ممکن است در مراحل ابتدایی کار، کمی مشکل وجود داشته باشد اما با همراهی و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر و متقاضیان دریافت مجوز و سپس کارشناسان و همکاران ما در ادارات شهرستانها، مراحل اجرایی این طرح تسهیل خواهد شد.

ضرغامی همچنین جلوگیری از فعالیت مراکز بدون مجوز و شناسنامه دار، تشویق و ترغیب فعالان عرصه فرهنگ و هنر به دریافت مجوز و در نهایت ساماندهی فعالیت مراکز فرهنگی و هنری را از فواید این واگذاری ها اعلام کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار