یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

کشتن انقلاب اسلامی با زدن 4 رگ اصلی آن

مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد شب گذشته در یادواره 114 شهید حوزه والعادیات از ناحیه روح الله از اهمیت دشمن شناسی و نتیجه رابطه با آمریکا صحبت کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۶۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: "احمد هژبری" شب گذشته در دومین شب از برگزاری یادواره 114 شهید حوزه والعادیات با اشاره به اینکه بزرگ داشت یاد شهدا ادامه راه آنان است افزود: امنیت فعلی مان را مدیون مقاومت شهداییم و اگر آبرو،عزت و سربلندی داریم به برکت وجود آنهاست.

وی افزود: یکی از روزنامه نگاران مشهور مصری در مقاله ای نوشته است که مصر بیش از چند دهه پشت سر آمریکا دوید و از آنان اطاعت کرد و نتیجه آن این شد که امروز بیش از 3 میلیون مصری در گورستان های مصر میخوابند اما ملت ایران 37 سال است که مقابل آمریکا مقاومت کرده است و نتیجه اش دستیابی به فناوری نانو، تکنولوژی های پیشرفته هوا و فضا و هسته ای است و از امن ترین کشورهای جهان است.

مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با تأکید بر اینکه ولایت و امت با هم شکست ناپذیرند گفت: امت بدون ولایت خطر ندارد مثل مصر و ولایت بدون امت اقتدار ندارد حتی اگر ولایت امیرالمؤمنین(ع) باشد و اگر مردم دست در دست ولایت نگذارند معلوم نیست چه بلایی به سر جامعه اسلامی می آید؛ مردم دست در دست امام حسن نگذاشتند گرفتار معاویه و دست در دست امام حسین نگذاشتند گرفتار یزید شدند.

وی در ادامه افزود: از نظر سیاست مداران غربی ماهیت دینی، ولی و امام، اتصال امت به امام و گفتمان مقاومت چهار رگ اصلی انقلاب اسلامی است که فقط با زدن آنها میتوان انقلاب اسلامی را از پای در آورد.

وی با اشاره به جنایات وحشتناک داعش در منطقه و اینکه صهیونیست ویهودیت سعی بر آن دارند که داعش را جدا از خود نشان دهند گفت: امروز داعش سر شیعه را میزند و سر اهل سنت را هم میزند و تنها خط قرمز آنها صهیونیست و یهودیت است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دوسال اخیر توجه ویژه ای بر دشمن شناسی داشتند و امروز هم در سخنرانی خود میان فرماندهان سپاه باز هم به این موضوع اشاره کردند که دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز است گفت: ما نباید فریب لبخند دشمن یا مساعدت کوتاه مدت او را بخوریم.

 

ارسال نظرات