سکوت کشورهای عربی و تجاوز صهیونیستها به مسجد‌الاقصی

خطیب‌ جمعه محمودآباد با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی گفت: این تجاوز در سایه سکوت کشورهای عربی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه خونین مکه در جنایت کشتار زائران ایرانی خانه خدا، اظهار کرد: در روزهای گذشته نیز بی‌کفایتی آل‌سعود در کشته شدن زائران ایرانی را دیدیم و نکته اینجاست که خودشان را خادم‌الحرمین می‌دانند.

وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، افزود: جنگ تحمیلی ایران فرصتی برای بالارفتن توان دفاعی و نظامی ایران بود.

خطیب‌ جمعه محمودآباد تصریح کرد: در این جنگ نابرابر که به تعبیری جنگ جهانی دیگری رخ داد، سردمداران مستبد دنیا به کمک عراق آمدند تا ایران اسلامی را از بین ببرند اما انقلاب اسلامی با رهبری انسانی پاک و وارسته و همراهی ملتی استوار اهداف دفاعی دشمن را درهم شکسته و سربلند از این جنگ بیرون آمدند.

موسوی با یادآوری دلاورمردی‌های سربازان نظام و انقلاب در جنگ هشت ساله، خاطرنشان کرد: فرزندان شهید انقلاب در این دفاع مقدس طلایه‌دار عزت و غرور ملی کشور بوده و هرگاه که غبار رکود و سکون در بدنه کشور احساس می‌شود، با حضورشان و با بدن‌های خسته و شکسته‌شان روح مردانگی و غیرت را در جامعه تزریق می‌کنند.

وی حمله به قبله‌گاه اول مسلمانان جهان از سوی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و بیان داشت: حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به مسجد‌الاقصی در چهار دهه گذشته بی‌سابقه بود و این انسان‌های گرگ‌صفت با کمک افراطیون شهرک‌نشین به نمازگزاران بی‌دفاع حمله بردند و این در سایه سکوت کشورهای عربی از نگاه افکار عمومی دنیا است.

خطیب‌ جمعه محمودآباد با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری مسائل مهم و اساسی کشور را در این جلسه مطرح کرد که مهم‌ترین آن توصیه به نخبگان جامعه که پایه‌های انقلاب و نظام مستحکم‌تر شده و از نفوذ فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها