در گرامی داشت هفته دفاع مقدس انجام می شود
گردهمایی بسیجیان استان در حسینیه ساری با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی، برگزاری همایش زن وشهدای ترور، برگزاری بیش از 80 برنامه رادیویی با رویکرد دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران است.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۴۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران مازندران با اشاره به روزشمار برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان، اظهار کرد: بیش از 4 هزار و 500 برنامه در این هفته برگزار می‌شود ‌که یادواره‌های مختلف شهدا نیز از جمله آنها است.

وی بیان کرد: یادواره شهدای بیشهسر بابل به مناسبت گرامی‌داشت شهدای غواص و خط‌شکن و بیش از 300 شهید کربلای چهار به همراه رونمایی از کتاب خاطرات 33 شهید این روستا برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده جمعیتی بیش از چهار هزار نفر در آن شرکت داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: در روز پنجم مهرماه دو شهید گمنام از مسجد جامع تا میدان شهدای ساری تشییع و به آموزشکده فنی و حرفه‌ای 22 بهمن منتقل و در آنجا خاک‌سپاری می‌شوند، همچنین در این روز و در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس که در فریدونکنار تدارک دیده شده است، 14 کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.

وی افزود: یادواره شهدای تارسی‌کلای قائم‌شهر، افتتاح 17 کتابخانه در کانون‌های مساجد استان، گردهمایی بسیجیان استان در حسینیه ساری با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی، برگزاری همایش زن و دفاع با حضور شهدای ترور، غواص و مدافعان حرم، توزیع 5 هزار کتاب و برگزاری بیش از 80 برنامه رادیویی با رویکرد دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها