خبرهای داغ:
به همت مؤسسه فرهنگی بین الحرمین؛

کارگاه آموزشی «امام‌ شناسي» در شاهرود برگزار شد

کارگاه آموزشی «امام‌ شناسی» با محوریت سیره عملی حضرت جواد الائمه(ع) در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارگاه آموزشی امام‌ شناسی با محوریت سیره عملی حضرت جواد الائمه(ع) در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین برگزار شد.

محمد ابراهیمی با بيان اينكه هدف از برپایی این کارگاه، ترویج و آشنایی با زندگی و احادیث مربوط به امام جواد (عج) بود،‌خاطرنشان كرد: از جمله اقدامات این مؤسسه فرهنگی در طی سال برگزاری کارگاه های آموزشی در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی است و از کلیه علاقمندان دعوت مي شود جهت اطلاع و شرکت در این برنامه ها به مؤسسه فرهنگی بین الحرمین مراجعه كنند.

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در راستای گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار شد.

مسئول موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی اسلامی، در این کارگاه آموزشی که با حضور اعضاي مؤسسه برگزار شد، بر ضرورت توجه به نگاه دینی در انتقال مفاهیم روانشناختی و رفتاری به جامعه هدف و استفاده از روش های خلاقانه و کارگشا در برخورد با مسائل و گره های فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأکید شد.

محمد ابراهیمی با بیان اینکه این کارگاه فرصتی مغتنم برای آشنایی با سبک زندگی اسلامی، ایرانی و الگو برداری از منش و رفتار ائمه معصومین (ع) است، تصریح کرد: با بکارگیری مباحثی که دراین کارگاه بیان شد، می توانیم از مجموعه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه پیشگیری کنیم.

خاطر نشان می شود این کارگاه آموزشی در پارک مادر شاهرود با حضور استاد معصومه بهرامی برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها