ابوالحسنی رئیس هیئت کاراته بسیج در دوره ارتقای داوری:

جوانمردی یک ورزشکار را در تاریخ ماندگار می کند

رئیس هیئت کاراته بسیج در آغاز دوره کاراته مربیگری بسیج گفت: جوانمردی در ورزش،یک ورزشکار را ماندگار می کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۶۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری سیج، دوره ارتقا داوری کاراته صبح روز پنج شنبه مورخ 26 شهریور ماه با حضور دکتر سردار محمد ابوالحسنی رئیس هیئت کاراته سازمان بسیج مستضعفین ، سرهنگ قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) ، دوانیان رئیس هیئت کاراته استان و دکتر طباطبایی مدرس فدراسیون کاراته زیر نظر مردانی دبیر فدراسیون کاراته ، موسی جعفری و روستا زاده مدرسین فدراسیون کاراته و زیر نظر این فدراسیون کاراته در اردوگاه شهید بهشتی کوی امام برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این دوره دکتر ابوالحسنی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره اظهار امیدواری کرد که این کلاس در ارتقا سطح داوری این رشته مفید به فایده باشد.

وی گفت : جوانمردی باعث ماندگاری است همانگونه که جهان پهلوان تختی با جوانمردی خود اذهان ماندگار شد در عین اینکه افراد دیگری بودند که در مباحث فنی از او بالاتر بوده ولی از آنها نامی به میان نمی آید.

رئیس هیئت کاراته سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد :اگر فقط به ورزش نگاه ورزشی داشته باشیم در بازه کوتاهی از زمان در یاد و خاطره ها باقی خواهیم ماند ولی اگر به مقام جوانمردی رسیدیم در تاریخ جاودانه خواهیم شد باید به این موضوعات بپردازیم و از آن غفلت نکنیم تا از ما الگوی نیکی به جای بماند.

سرهنگ قاسمی نیز در ادامه با اشاره به اهداف بسیج گفت : در ورزش بسیج به دنبال این هستیم که به تربیت نیروهای متخصص و متعهد در ورزشهای مختلف دست پیدا کنیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به بالا بودن هزینه های ورزش گفت : بسیج می تواند با همراهی و همکاری فدراسیون ها و هیئت های استانی و وورود افراد متعهد و ارزشی این هزینه را کاهش دهد.

وی اضافه کرد : داوری یکی از پایه های اصلی رشد و ارتقای سطح ورزش کاراته است ولی متاسفانه در کشور ما برخورد ها با داوران فقط به صورت توبیخی است وتا بحال هیچ کمیته ای در هیچ ارگان ورزشی ما تشکیل نشده که از حقوق داوران دفاع کند

این دوره با حضور بیش از 50 داور از سراسر کشور به مدت 2 روز به میزبانی اصفهان برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار