تیم مقاومت بسیج قهرمان لیگ قایقرانی کشور شد

مسابقات لیگ آبهای آرام آقایان با برگزاری هفته چهارم و پایانی پنج شنبه 26 شهریورماه با قهرمانی باشگاه مقاومت به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۶۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات هفته چهارم و پایانی رقابت های لیگ آبهای آرام آقایان ظهر امروز 26 شهریورماه با برگزاری رقابت ها در 8 ماده به پایان رسید.

در کایاک یکنفره 1000 متر فرزین اسدی اول شد، علی آقامیرزایی از مقاومت در رده دوم قرار گرفت و محمد ولدی از هیات همدان جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در کانوی یکنفره 1000 متر شاهو ناصری از پاس قوامین، کیا اسکندانی از مقاومت و نبی رضایی از شهران سازه اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و بابک دربان از مقاومت در رده اول، فرزین اسدی و احمدرضا طالبیان از پاس قوامین در رده دوم و امین بوداغی و سجاد مختاری از شهران سازه در رده سوم قرار گرفتند.

در کانوی دونفره 1000 متر کیا اسکندانی و علی اجاقی از مقاومت، شاهو ناصری و سهیل نوروزنژاد از پاس قوامین و معراج محمدزاده و هومن کریمی از هیات مازندران اول تا سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر تیم پاس قوامین با ترکیب فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان، پیمان قوی دل و یاسین پاغنده اول شدند، تیم مقاومت با ترکیب پوریا شریفی، علیرضا جهان نما، صادق زمانی و بابک دربان در رده دوم قرار گرفتند و تیم هیات مازندران با ترکیب امیر خوانساری، مهرشاد شریفی، حمید قمی و محمد یوسفی نیا جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در کانوی شاهو ناصری از پاس قوامین در رده نخست ایستاد، علی اجاقی از مقاومت دوم شد و پوریا کنتورچیان از شهران سازه در رده سوم قرار گرفت.

در کایاک یکنفره 200 متر امین بوداغی از شهران سازه اول، علیرضا علیمحمدی از مقاومت دوم و فرزین اسدی از پاس قوامین سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر علیرضا علیمحمدی و علی آقامیرزایی از مقاومت اول در رده نخست قرار گرفتند، جواد مومنی و هادی جعفری از پاس قوامین دوم و حسین سینکائی و محمد یوسفی نیا سوم شدند.

با این نتایج پاس قوامین با 55 امتیاز، مقاومت با 54 امتیاز و هیات مازندران با 33 امتیاز در رده های اول تا سوم هفته چهارم قرار گرفتند.

اما در پایان 4 هفته مسابقه باشگاه مقاومت با 239 امتیاز قهرمان دومین دوره لیگ آبهای آرام آقایان شد، پاس قوامین با 234 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هیات مازندران با 128 امتیاز سوم شد.
ارسال نظرات