مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول امور روحانیون سپاه شهداء و با حضور امام جمعه شهرستان و مسئولین سپاه، هدایان سیاسی، مربیان عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان و مدیران بسیج در محل حسینیه سپاه ناحیه تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم سرگرد کرامتی جانشین فرمانده سپاه تکاب به حاضرین خیر مقدم گفته، و از زحمات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا خدائی فام تقیرو تشکر نموده و به مسئول جدید این دفتر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مسلم خیر مقدم گفت.

در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین محمدی نیز در سخنان خود از تلاش بی وقفه حاج اقا خدائی فام تقدیر نموده و از حضور ایشان در صحنه های مختلف بخصوص صحنه های سیاسی شهرستان تقدیر نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش برای وی نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طاهری ضمن سخنان خود داشتن بصیرت سیاسی را برای بسیجیان لازم و ضروری دانست.

وی همچنین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین خدائی فام در طول چهار سال خدمت خود در ناحیه تکاب تقدیر و تشکر نموده و حجت الاسلام و المسلمین مسلم را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب معرفی نمود.

ارسال نظرات