200 دانشجوی بسیجی اهل سنت از شهرهای مختلف استان در این دوره از طرح طلیعه حکمت که به میزبانی دانشگاه آزاد مهاباد برگزار می شود حضور به عمل رسانده اند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۰۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل تسنن آذربایجان غربی گفت:غرب بزرگ‌ترین ضربات را به تمدن بشری زده است و امروز با وقاحت نظام جمهوری اسلامی را محکوم‌ به نقض حقوق بشر می‌کند.

حجت‌الاسلام فعال آذر در جمع بسیجیان اهل سنت، اظهار کرد: دنیای غرب با وضع قوانینی نظیر حق سقط جنین، هم‌جنس‌بازی و قانون ازدواج با حیوانات بزرگ‌ترین خیانت را به جامعه بشریت کرده‌ است.

وی افزود: احکام و قوانین الهی سیادت داشته و بهترین قوانین هستند زیرا در آن ها همه نیازهای انسان توسط الله تعالی در نظر گرفته شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل تسنن ادامه داد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی خدا حاکمیت دارد و تشکیل حکومت الهی از ذات احکام الهی و سنت پیامبر استخراج شده است.

وی در رابطه با تشکیل حکومت اسلامی تشریح کرد: بر اساس قول و فعل پیامبر اکرم که اقدام به تشکیل حکومت در مدینه کرده بودند، مسلمانان نیز موظف به تشکیل حکومت هستند.

حجت‌الاسلام فعال آذر در پایان با انتقاد از جریان سکولاریسم اضافه کرد: کسانی که امروز در طبل جدایی دین از سیاست می‌کوبند با نص صریح قرآن و سنت پیامبر به مخالفت بر خواسته‌اند.

ارسال نظرات