جانشین سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء در یادواره شهدای نقده:
ششمین یادواره شهدای گمنام و گرامیداشت 33 شهید پایگاه مقاومت بسيج چهارده معصوم در شهرستان نقده برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۹۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
قائم مقام قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، مقطع کنونی انقلاب اسلامی را بسیار حساس تر از دوران گذشته دانست و خواستار حفظ اتحاد و همدلی مردم شد.

به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، سردار عظیم ابراهیم پور در ششمین یادواره شهدای گمنام و گرامیداشت 33 شهید پایگاه چهارده معصوم مسجد حضرت فاطمه الزهراء (س) نقده، وضعیت امروز انقلاب اسلامی را بسیار حساس تر از دوره های گذشته، خصوصا فتنه 88 عنوان کرد و آن را در مقطع آخر الزمانی دانست که با فتنه های پی در پی مواجه می شود.

معاون سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء با تبیین محورهای بصیرتی مورد تأکید مقام معظم رهبری، شناخت زمان، مکان، اولویت ها، نیازها، دوست، دشمن، ابزار تهاجم و دفاع دشمن را از مهمترین بندهای بصیرتی معرفی کرد که باعث می شود اولویت بندی ها هماهنگ با دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب ترتیب بندی شود.

وی به ثمر رسیدن کارهای فرهنگی را بدون اتکاء به حرکت های جمعی ناممکن دانست و از طرفی پیگیری امورات فرهنگی در شبکه های اجتماعی و موبایلی را بی فایده و بازی در زمین دشمن دانست که باعث ابتر ماندن کارهای انجام شده می شود.

ابراهیم پور اهمیت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب اسلامی را کمتر از عملیات های غرور آفرین دوران دفاع مقدس ندانست و گفت: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه نفوذ دشمن پس از برجام سد می شود.

جانشین سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با اشاره به سخنان رهبری، وظیفه مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی را در نخریدن کالای قاچاق، نه گفتن به کالای خارجی، نخریدن کالاهای برند و تجملاتی، جلوگیری از اسراف و تهیه کالاهای داخلی برشمرد.

وی با انتقاد از برخی شخصیتها که اعتقاد دارند تمام مشکلات به محض کنار آمدن با آمریکا حل می شود، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی، آمریکا شیطان بزرگ است و امام خامنه ای هم آمریکا را مظهر شیطان کامل معرفی کرده که با تمام قدرت و در همه زمینه ها در حال انجام اقداماتی علیه منافع ملت ایران است.

سردار عظیم، سیره عملی و وصایای شهدا را بهترین الگو برای جوانان و بهترین دارو برای جامعه امروز دانست که شفابخش بسیار از ناهنجاری های اخلاقی و عاطفی خواهد بود.

در ابتدای این همایش، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده حوزه شهری ثارالله به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های فرهنگی حوزه شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: هنوز هم دروازه شهادت در دروازه آذربایجان باز است و مردم این شهر با تقدیم بیش از 700 شهید که با گلوگه مستقیم منافقان و دشمن کشته شده اند برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کرده اند.

در پایان این مراسم معنوی نیز از تعدادی از خانواده شهداء و بسیجیان به عنوان خادم الشهداء تقدیر شد.

ارسال نظرات