خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی جزایی و حقوقی در سپاه اشنویه برگزار شد

به همت مدیر قضایی و انضباطی سپاه اشنویه کارگاه آموزشی جزایی و حقوقی با حضور پرسنل سپاه اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، کارگاه آموزشی توجیهی و آگاهسازی کارکنان نسبت به جرائم و تخلفات تحت عنوان برنامه نهضت آگاهسازی با حضور دادستان دادسرای نظامی استان آذربایجان غربی برادر نوروزی در محل حسینیه گردان 310 و با حضور کلیه نیروها اعم از پایوران، بسیجیان، سربازان و مسئولین معاونت های سپاه اشنویه برگزار شد.

در ابتدای برنامه برادر ابراهیمیان معاون محترم نیروی انسانی سپاه اشنویه با عرض خیرمقدم و معرفی میهمان ویژه این برنامه ایراد سخن نمودند.

دادستان دادسرای نظامی استان آذربایجان غربی سخنران این برنامه سخنان خود را با تشریح و تبیین قوانین کلی و جزئی در نیروهای مسلح، قوانین و مقررات مربوط به مجازات و جرائم نیروهای مسلح آغاز نمودند.

برادر نوروزی مفاهیم اصلی و بسیار پرکاربرد را برای حاضرین تشریح نمودند تا نیروها بتوانند در رفتار نظامی خود این موارد را رعایت نمایند.

وی در خصوص مواردی همچون جرم، جرم شناسی، تخلفات، مجازات، قوانین مربوط به هر مأموریت، قوانین مربوط به بکارگیری سلاح، فرار از خدمت، لغو دستور(حاضر نشدن به مأموریت) در زمان صلح و جنگ و جعل اسناد توضیحات بسیار مفصلی را با بیانی بسیار شیوا به حاضرین ارائه نمودند.

مراسم با جلسه پرسش های حاضرین و پاسخ های دقیق ، منطقی و قانونی به تمامی سوالات ادامه پیدا کرد.

در پایان برنامه دادستان محترم با حضور جانشین محترم سپاه اشنویه ،مسئول قضایی انضباطی سپاه اشنویه در پایگاه های مرزی حضور پیدا کرده و از نزدیک به سوالات عزیزان در خصوص قوانین انضباطی پاسخ دادند.

ارسال نظرات