خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه اشنویه :

اردوهاي جهادي دانشجويي تمرين كار گروهي و خودسازي است

سجاد شاپوری گفت: بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر اقدامات بسیار زیادی را به منظور توسعه در شهرستان داشته است
کد خبر: ۸۵۶۹۹۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسیج دانشجویی سپاه اشنویه با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر اقدامات بسیار زیادی را به منظور توسعه در شهرستان داشته است و در این راه طرح‌های بسیار خوبی اجرا شده است .

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های بسیار خوبی که بسیج داشته است، اجرای اردوهای جهادی است که در نقاط محروم و کمتر برخوردار برگزارمی شود و گامی بسیار مهم در رفع محرومیت از این مناطق است .

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اشنویه در ادامه توسعه برنامه آموزشی را به عنوان یکی از محورهای مهم اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: سازندگی و محرومیت زدایی، افزایش سطح علمی وفرهنگ سازی در زمینه‌ها مختلف از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

شاپوری گفت: بر همین اساس بر آن شدیم کما فی سابق بااعزام دانشجویان بسیجی خواهر در قالب گروه های جهادی شهید رون و حضرت فاطمه زهرا(س)قدم در راه جهاد فی سبیل الله گذاشته و درعرصه های طرحهای خانه به خانه، آموزشی و فرهنگی خدمتی ناچیز به مردم مناطق محروم انجام داده باشیم. امید است این اقدامات رضایت حضرت حق و هموطنان عزیزمان رابه همراه داشته باشد.

ارسال نظرات