رئیس هیات مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی ایران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی کشور گفت: مردم ما باید از بهترین کیفیت خدمات اورژانس بهره‌مند باشند.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۵۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش بسیج، محمد قادری فر اظهار داشت: سابقه فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی در ایران به چهلمین سال خود رسید و با وجود خدمت‌رسانی شبانه‌روزی تکنسین‌های اروژانس،‌ تسهیلات، حقوق، مزایا و سختی کار متناسب با مسایل این شغل وجود ندارد.

وی افزود: وزیر بهداشت و رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور با جدیت پیگیر احقاق حقوق تکنسین‌های اورژانس در کشور هستند که امیدواریم به زودی شاهد تحولی برای اورژانس کشور باشیم.

رئیس هیات مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی ایران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی گفت: به دلیل کمبود نیرو پرسنل ما دو شیفته فعالیت خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند ولی متاسفانه حقوق و مزایای کافی متناسب با فعالیت خود دریافت نمی‌کنند.

قادری فر با بیان اینکه در کشور نیز کمبود آمبولانس داریم افزود: این مساله پیگیری شده و در حال خریداری آمبولانس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع هر سازمان حفظ و نگهداری منابع انسانی آن است تصریح کرد: به موضوع نیروی انسانی در اورژانس باید توجه بیشتری شود. کمبود نیروی انسانی سبب افزایش سختی کار همکاران ما به دلیل زیاد بودن تعداد ماموریت‌ها شده است و این به نظرم افت کیفیت کار را به همراه دارد.

رئیس هیات مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی ایران با تاکید بر اینکه ما اصلا راضی به افت کیفیت ارایه خدمت‌رسانی به مردم نیستیم گفت: مردم ما باید بهترین خدمات اورژانس را دریافت کنند و این با افزایش تعداد نیروهای انسانی و پایگاه‌های اورژانس امکان‌پذیر است.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست که اورژانس و موارد استفاده از آن را به مردم بیاموزند چرا که نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از اورژانس در کشور لازم است.

ارسال نظرات