به همت بسیج جامعه زنان سپاه نقده همایش دختران آسمانی با موضوع حجاب و عفاف در پایگاه شهید کیانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه نقده در این مراسم گفت: نجابت دختران مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است و این مهم بنیان خانواده وجامعه را تحکیم می بخشد.

سرهنگ امیر اکبری افزود: رعایت عفاف و حجاب بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می کند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با مد آفرینی در زمینه لباس و لوازم و نوع آرایش و ترویج فرهنگ غربی، به دنبال تهی کردن زنان ایران از فرهنگ حجاب و عفاف فاطمی هستند.

ايشان زیستی و دوری از تجملات بویژه در امر ازدواج را یکی از اصول زندگی حضرت زهرا (س) دانست و گفت: پیروی کردن خانواده ها از این اصول، آنان را تا همیشه سعادتمند خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) مولود مهربانی، چراغ و چشم پیامبر و اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضایل است گفت: رسالت عظیمی بر دوش زن ایرانی و مسلمان است و حضرت فاطمه زهرا (س)، به عنوان بانوی سلحشور و مجاهد فی سبیل الله در تاریخ اسلام مطرح اند.

وی به دختران جوان گفت: از الگوبرداری سبک زندگی غربی خود داری کنند و تکیه بر معارف و متون اسلامی وپیروی از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه زنان و مادران محور خانواده هستند گفت : لازم است بانوان محترم با حفظ عفت و حجاب و حیا در سطح جامعه، از این ارزش های اصیل دفاع کنند.

در پایان مراسم به چند نفر از دختران بسیجی هدایای اهداء شد.

ارسال نظرات