جلسه هماهنگي همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات در سپاه بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۳۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، جانشین سپاه بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،افزود:بسیج بهینه امکانات و مدیریت هزینه ها،با توجه به کمبود اعتبارات ،امری اجتناب ناپذیر است و بر ضرورت همکاری متقابل اعضای ستاد در برگزاری هر چه مطلوب تر این همایش تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به نقش و جايگاه چنين مراسماتي در سراسر جهان در راستاي ارتقاي شاخص هاي سلامت مردم، به اهيت ورزش و تندرستي در تعاليم و آموزه هاي دين مبين اسلام اشاره كرده و بيان داشت : با توجه به اين مفاهيم اهميت موضوعات مرتبط با ورزشهاي همگاني و مسايل مرتبط با سلامت و تربيت بدني ارزش مضاعفي به خود مي گيرد.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده روی خانوادگی یکی از برنامه هایی است که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود، گفت: در برنامه های گذشته هم استقبال خوبی توسط مردم شده است، باید تلاش کنیم تا کلیه نقاط ضعف مرتفع گردد.

در ادامه جلسه انور ملا رحیمی موضوع پياده روي همگاني را از موضوعات مهم وداراي اولويت شهر ارزيابي كرده و در ادامه بر حضور حداكثري مردم فهيم بوکان در چنين عرصه هايي تاكيد كرد.

رئیس اداره تربیت بدنی بوکان خواهان هماهنگي و همفكري براي حضور مردم ورزش دوست درهمايش ها و برنامه های ورزشی شهرستان شد.

ملا رحیمی با تاكيد برلزوم هماهنگي در تبليغ اين همايش اضافه کرد: این همايش بستري عمومي براي كار و نمود عيني اهتمام ادارات شهرستان براي كار مضاعف در ارتقاي سلامت مردم به شمار مي رود.

اين همايش با حضور ورزشكاران و مردم ورزش دوست بوکان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و اهدای دوچرخه ی ورزشی، کارت های اعتباری نقدی و دهها جایزه نفیس دیگر، از جوایز های در نظر گرفته شده برای این مراسم می باشد.

ارسال نظرات