خبرهای داغ:
تاکید مقام معظم رهبری در این چند جلسه اخیری که با اقشار مختلف داشتند حفظ قدرت و افزایش آن بوده است و یقینا یکی ازمصداق هایی که قدرت ما را افزایش می دهد؛ تکیه بر اصول انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تبیین آموزه های دینی و انقلابی و گرامی داشتن یاد وخاطره شهدا ، جانبازان و آزادگان از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس است

صادق احمدی گفت: تاکید مقام معظم رهبری در این چند جلسه اخیری که با اقشار مختلف داشتند حفظ قدرت و افزایش آن بوده است و یقینا یکی ازمصداق هایی که قدرت ما را افزایش می دهد؛ تکیه بر اصول انقلاب و اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه از اصولی که باید تقویت شود؛ ارزش های هشت دفاع مقدس است افزود: در هفته دفاع مقدس تبیین آموزه های دینی، انقلابی و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس است.

حسن ختام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بازسازی حماسه غدیرخم است

فرمانده ناحیه طبس برگزاری یادواره شهدا، رزمایش و رژه اقتدار نیروهای مسلح، پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، نشست بصیرتی، همایش پیاده روی و دوچرخه سواری و گردهمایی رزمندگان و شرکت هماهنگ در نماز جمعه را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

صادق احمدی دیدار با امام جمعه شهرستان و تجدید میثاق با ولایت، گلباران گلزار شهدا، برگزاری دعای عرفه در محل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم و اقامه نماز عید قربان را از دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس عنوان کرد. 

وی افزود: به لحاظ همزمانی هفته دفاع مقدس با دهه امامت و ولایت، حسن ختام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بازسازی حماسه غدیرخم با حضور هنرمندان و جمع کثیری از مردم خواهد بود. 
گفتنی است، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا، کمیته های مختلف گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل شدند و برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها