خبرهای داغ:
در جلسه هماهنگي دفاع مقدس سپاه خوي؛

برنامه ریزی هدفمند برای استقبال باشکوه از اين هفته صورت گرفت

در راستاي ترويج فرهنگ دفاع مقدس و برگزار ي برنامه هاي متنوع و جذاب نماد فرهنگ دفاع مقدس، جلسه هماهنگي دفاع مقدس در سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۲۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزار ي بسيج آذربايجان غربي، جانشين سپاه خوي در اين جلسه كه با حضور معاونت هاي مربوطه، فرماندهان حوزه و اقشار و مديران كانون هاي تابعه برگزار شد، دفاع مقدس را بازنگری ایثارگری های شهیدان و رزمندگان عنوان و افزود: مردم ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی نشان دادند که در راه دفاع از انقلاب و اسلام تا آخرین قطره خون خود دفاع می کنند و گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز بازنگری بخشی از ایثارگری های شهیدان و رزمندگان است.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستي گفت: مسئولان و مردم ايران اسلامي هشت سال دفاع مقدس را باید سرلوحه اقدامات خويش قرار دهند.

وی تشریح و تبیین رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب را مهم دانست و اظهار کرد : جوانان و نوجوانان امروز باید بدانند که امنیت و آسایش ایران اسلامی با جانفشانی و ایثارگری های مردانی بدست آمده که عزت و سربلندی ایران اسلامی مهمترین اهداف آنها بوده است .

درستي در پايان زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و سرافرازان دفاع مقدس را از وظایف مهم و خطير مدیران و مسئولين عنوان كرد و همگان را بر هرچه باشكوه برگزار شدن برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس دعوت كرد.

ارسال نظرات