خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی:

جمع آوری اسناد رزمندگان و شهدای دولت در سال آینده

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان و شهدا دولت در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: سازمانها و نهادهای اجرایی دولت باید یک نماینده به حفظ آثار استان برای جمع آوری این اسناد معرفی کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۲۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسن مجنونی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای آن دوران گفت: باید برنامه ریزی درست و خوبی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها در این هفته انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم، مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی را ولی نعمتان خود می دانند، افزود: مسئولین باید نگاه خود را در این گونه برنامه ها مردمی کنند .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان و شهدا دولت در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: سازمانها و نهادهای اجرایی دولت باید یک نماینده به حفظ آثار استان برای جمع آوری این اسناد معرفی کنند تا بتوانیم به عنوان یک کار تحقیقاتی و پژوهشی در هفته دولت سال آینده با حضور مسئولین آن سازمانها و نهادها رونمایی شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی مالی، تحقیقاتی و فرهنگی در سازمانها در این خصوص انجام شود، ادامه داد: این نهادها باید اعتبار لازم را برای این کار در نظر بگیرند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: از همه سازمانها و ادارات می خواهیم تا برنامه ریزی خوب و مناسبی برای برگزاری برنامه ها در هفته دفاع مقدس داشته باشند.

ناصری: برگزاری رژه نیروهای مسلح برنامه محوری در هفته دفاع مقدس است

محمد رضا ناصری مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در بوستان شهدای گمنام، افتتاح نمایشگاه فرهنگی با همکاری اداره کل منابع طبیعی از برنامه های این هفته خواهد بود.

وی گفت: همایش سربازان دفاع مقدس، برگزاری دعای عرفه در حسینیه جماران، عطر افشانی گلزار شهدا، پیاده روی بزرگ عموم مردم و بسیجیان، همایش بزرگ رزمندگان و همایش جنگ نرم از دیگر برنامه های مرکز استان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

شریفی: برگزاری 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس

شریفی مسئول دفتر امور بانوان استانداری نیزدر این جلسه گفت: همایش نقش زنان ایثارگر در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در هفته دفاع مقدس با هدف تقویت، ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس در بین اقشار بانوان و تقدیر از زنان ایثارگر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حماسه آفرینی زنان در دفاع مقدس گفت: در کل استان 70 برنامه فرهنگی ـ اجتماعی با مشارکت دفتر بانوان استانداری و دفتر بانوان دفاع مقدس برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها