سرهنگ بابایی در گفت‌وگو با بسیج:

توانمندی سپاه و بسیج در عملی کردن منویات رهبری

مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی است گفت: سپاه و بسیج از قابلیت های بسیاری برای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری برخوردارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

سرهنگ پرویز بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب اسلامی همچنان پیش‌رونده و پیش‌برنده به راه خود ادامه می‌دهد و سیاست‌های کلان و راهبردی نظام توسط فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای تبیین و تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران کماکان رهبری جبهه مقاومت را به عهده دارد و مدیریت اسلامی را بیش از پیش و با ظرافت بیشتر اعمال می‌کند.

مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی استقلال، آزادی، پیشرفت درون‌زا، عدالت‌خواهی و تکیه بر قدرت درونی را به عنوان شعارهای نخستین انقلاب تئوری‌پردازی کرده و برای تحکیم موقعیت آنها در سطوح راهبردی و عملیاتی اقدام می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران ضدیت با رژیم صهیونیستی را با صراحت پرچمداری کرده و رقابت راهبردی با آمریکا را در تحولات منطقه با قدرت دنبال می‌کند.

بابایی حفظ شرایط ممتاز و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی را نیازمند تولید علم، پرداختن به اقتصاد مقاومتی، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و میدان دادن به نیروهای مؤمن، متخصص و متعهد عنوان کرد و افزود: دغدغه‌های مقام معظم رهبری همواره مورد توجه راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف است.

وی متذکر شد: امروز سپاه به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی در کنار دیگر نیروهای مسلح با ایجاد ظرفیت‌های لازم با توسعه قدرت دفاعی کشور به ظرفیت بزرگی تبدیل شده و بسیجیان قهرمان توانستند قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در عرصه تولید علم، اقتصاد مقاومتی و سازندگی در ان به نمایش بگذارند.

بابایی با اشاره به اینکه مجاهدان مؤمن و ایثارگران سرمایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: از تمام کارگزاران به‌ویژه دولت درخواست می‌کنیم با توجه به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه جامع، عملیاتی و کاربردی تهیه کرده و از تمام ظرفیت‌های درونی نظام برای این امر استفاده کنند تا در سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، شاهد شکوفایی روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال نظرات