خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

آیت الله خزعلی لحظه‌ای از حمایت نظام دست برنداشت

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم مجاهد در برابر تمام انحرافات وفتنه‌ها با اقتدار وصلابت ایستادگی کرد و همواره در راه حق قدم برمی‌داشت.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان ضمن تسلیت در گذشت عالم ربانی آیت الله خزعلی درباره نقش درخشان و تاثیرگذار وی در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: آیت الله خزعلی در دوران حیات خود همیشه با کمال وتهذیب نفس و تقوا همواره با قران و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه انس داشتند.

وی افزود: این عالم شجاع و وارسته در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقشی مهم وتاثیرگذاری داشتند وهمواره مسیر این انقلاب را تا آخر عمر خود پیموده و هیچگاه از مسیر این نظام مقدس جمهوری اسلامی عدول نکرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بدون شک ایشان از عالمان وارسته و از ناطقان برجسته و انقلابی این کشور بودند و سیر و سلوک ایشان در مسیر معنویت زبانزد خاص‌وعام بود.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: آیت الله خزعلی همیشه مسیر ولایت ولایتمداری را پیموده وهمیشه مدافع این انقلاب ورهبری بود به نحوی که در فتنه سال 88 پشت ولی فقیه ایستاده و حتی از نزدیکترین افراد خود حمایت نکرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این عالم مجاهد در برابر تمام انحرافات وفتنه‌ها با اقتدار وصلابت ایستادگی  کرد و همواره در راه حق قدم برمی‌داشت و در زندگی خود لحظه‌ای از حمایت این نظام مقدس دست برنداشت.

 

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار