مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع):
حجت الاسلام و المسلمین موحد گفت: اعتماد به دشمن عاملی برای ذلت کشور به شمار می رود ولیکن ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۱۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در دومین مرحله تربیت و تعالی سپاه ساوجبلاغ ضمن خیر مقدم به بسیجیان عنوان کرد: بسیجیان با بصیرت و هدفمندی بالایی در برنامه ها شرکت می کنند که این جمع مفیدی است و یک امتیار محسوب می شود.

وی با اشاره به زندگی و عمر کوتاه امام جواد(ع) بیان کرد: عمر این امام بزرگوار در بیست و پنج سالگی به وسیله زهر به پایان رسید ولیکن عمرشان به بلندای تاریخ است و هرچه از عمر انسان بگذرد بازهم نیازمند عنایت این امام بزرگوار می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی17 هزار شهید به دست منافقین به شهادت رسید که شهیدان مطهری و بهشتی نمونه بارز این شهیدان بودند.

وی اعتماد به دشمن را عامل ذلت برای کشور دانست و گفت: دولت های کشورهای اسلامی همچون مصر دچار خطاهایی شدند که موجب سقوط آن ها شد و به اعتراف خودشان عمده خطاهای استراتژیک آن ها این بود که به دشمنانی مثل عربستان اعتماد کرده و به انقلاب اسلامی پشت کردند.

موحد ادامه داد: دشمنان اسلام برای مبارزه با اسلام سرمایه گذاری می کنند و دشمن نیز دارند و از 35 سال گذشته تا به امروز دشمنی ها پیشرفت کرده و در مقابل انقلاب صدها توطئه ریختند.

وی در پایان گفت: ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کنند و در مقابل آن ها قامت خم نخواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها