خبرهای داغ:
امام‌جمعه لامرد با اشاره به حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام گفت: رژیم آل سعود بارها بی‌کفایتی خود را در مورد حرم شریفین نشان داده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۱۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه اظهار داشت: تهاجم دشمن کم و کوچک نیست و رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نکات بسیار خوبی اشاره کردند که همگی باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

خطیب جمعه لامرد افزود: در مورد مسائل فرهنگی نباید ریشه و اصل و نسب خود را از دست دهیم و باید به تهاجم‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان توجه همیشگی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مسائل سیاسی هرکسی تلاش می‌کند هر چیزی به ذهنش آمد بیان کند و زمانی که یک مسئله سیاسی رخ می‌دهد همگان صاحب‌نظر می‌شوند و به خاطر همین موضوع میان بسیاری از خانواده‌ها و دوستان با یکدیگر جدایی ایجاد می‌شود.

امام‌جمعه لامرد گفت: دشمن تمام تلاش خود را در زمینه نابودی نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و امروز در دنیا حتی اروپایی‌ها نیز از آمریکا می‌ترسند اما ما ترسی از آمریکا نداریم و نمی‌توانیم به‌آسانی تسلیم شویم و امروز موشک‌های ما ناوهای آمریکایی را نابود خواهد کرد و در این زمینه شوخی با دشمن نخواهیم داشت.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس که یادآور جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و جوانان دلیر کشور ما است باید به بزرگی همچنان زنده بماند.

خطیب جمعه لامرد همچنین در مورد حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام عربستان تصریح کرد: رژیم آل سعود کسی نیست که بتواند حرمین شریفین را اداره کند و تاکنون بیش از 7 هزار نفر در حوادث گوناگون مکه از بین رفته‌اند و به شهادت رسیده‌اند و این بی‌کفایتی آل سعود در اداره حرم شریفین را نشان می‌دهد.

هاشمی‌شهیدی اضافه کرد: در این حادثه ناگوار آل سعود پیش‌بینی‌های لازم نکردند و بی‌لیاقتی خود را نشان دادند و پس‌ازآن مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفتند و اعلام کردند که به علت طوفان شدید بوده و این در حالی است که کار خودشان را به‌صورت دقیق و بر اساس استانداردهای لازم انجام نداده بودند و تنها به فکر ریاست خود هستند و فقط می‌توانند مردم بی‌گناه یمن را بمباران کنند.

وی با اشاره به سفر چند روز اخیر استاندار فارس به لامرد بیان داشت: استاندار فارس مسائل و مشکلات را به‌خوبی درک می‌کند و بعضی‌ها نیز اعتراض کردند که البته دیگر انجام این شیوه اعتراض‌ها جواب نمی‌دهد و استاندار فارس میهمان ما به‌عنوان نخستین شهرستان جنوبی در فارس بود زیرا امروز لامرد آبادترین نقطه در جنوب این استان محسوب می‌شود که با تلاش و وحدت و همدلی مسئولان و مردم صورت گرفته است.

امام‌جمعه لامرد در همین زمینه متذکر شد: باید بابیان علمی مشکلات را بگوییم و با هر تفکر و هر طیف سیاسی که هستیم اشکالی ندارد اما استاندار فارس به لامرد سفرکرده بود که ظرفیت‌های بالای این شهرستان را مشاهده کند و با هر دیدگاهی که هستیم باید باظرافت مشکلات گفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها