خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از اتمام عملیات کاشت فضای سبز حاشیه بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۰۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: با احتساب مسیر اصلی بزرگراه امام علی(ع) و دسترسی های فرعی این بزرگراه، 9 هکتار فضای سبز در حاشیه این مسیر درون شهری احداث شده است.

شیرازی افزود: ورودی بزرگراه امام علی(ع) به منطقه 20 ، با نمای 6 هزار مترمربع فضای سبز عمودی مجهز شده و منظر زیبایی به ورودی این منطقه جنوبی داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مسیر بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 واقع شده است، گفت: هم اکنون تمامی حاشیه این بزرگراه درون شهری در منطقه 20 به فضای سبز شهری مجهز شده است و شهروندان در زمان عبور، شاهد ترکیب دل انگیزی از مناظر طبیعی همچون کوه، اراضی مزروعی و فضای سبز شهری خواهند بود.

شیرازی صرفه جویی در انرژی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: به منظور کاهش آب مصرفی در فضاهای سبز کارشده در حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، گونه های کم مصرف و مقاوم به اقلیم منطقه و روش های آبیاری تحت فشار و قطره ای استفاده شده است.  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار