امیر پور دستان؛

جلوگیری از بیداری اسلامی اصلی ترین هدف آمریکا درخاورمیانه است

فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین همایش امامزاده میرسالار(ع) کهگیلویه گفت: جلوگیری از بیداری اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۸۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج / بیست و نهمین همایش امامزاده میرسالار(ع) با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام ملک‌حسنی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی در حرم مطهر این امامزاده عظیم‌الشان با شکوه خاصی برگزار شد.

فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بقاع متبرکه به عنوان پایگاه‌های قوی در عرصه فرهنگی در جامعه می‌تواند آثار فراوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جنگ امروز با نظام اسلامی، فرهنگی است و این مراکز بهترین مکان‌ها برای مبارزه با این پدیده به حساب می‌آید گفت: هر قدر مسئولان و مردم با بقاع متبرکه ارتباط قوی داشته باشند، باعث می‌شود تا از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند و مانع نفوذپذیری این آسیب‌ها به بدنه جامعه شوند.

این فرمانده ارشد نظامی با گریزی به مذاکرات هسته‌ای و مذاکرات اخیر با قدرت‌های جهانی به خصوص آمریکا، خاطرنشان کرد: در کشور آب از لب و لوچه برخی سرازیر شده که دشمنی آمریکا با ما تمام شده و پول‌های بلوکه شده آزاد می‌شود، اما شکی نیست که دشمن می‌خواهد ما را خام و غافل کند و نباید به آن اعتماد کنیم چرا که آمریکا که تا دیروز از حمله و بمباران تأسیسات نظامی ایران سخن‌پراکنی می‌کرد ولی اکنون می‌خواهد با ما عکس یادگاری بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: پوردستان با ابراز اطمینان به مردم افزود: کوچکترین حرکت اضافه ناوهای دشمنان در اقیانوس هند و آب‌های اطراف توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل و متناسب با این تحلیل‌ها ظرفیت‌های دفاعی نیروهای مسلح ایجاد می‌شود.

وی به اهداف امریکا برای ورود به منطقه غرب آسیا اشاره کرد و یادآور شد:آمریکا با هدف دروغین مبارزه با تروریسم وارد منطقه شده است اماجلوگیری از بیداری اسلامی را از اصلی ترین اهداف دشمن در منطقه غرب آسیا برشمرد و گفت: تعداد 2 هزار مؤسسه پژوهشی آمریکا سال آینده را رصد کرده‌اند و متوجه شده‌اند که کشورهای اسلامی در حال بیداری هستند.

امیر پور دستان با ابراز اطمینان از اینکه نیروهای مسلح ایران به هیچ‌وجه غافلگیر نمی‌شوند به برخی تحرکات گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: برای مقابله با داعش برنامه داریم و به عنوان یک سرباز در کشور اطمینان می‌دهم که از جانب گروهک تروریستی داعش برای ایران قدرتمند اسلامی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و با اقتدار هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه‌اندازی و افتتاح یک پادگان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اگر استاندار و مسئولان استانی مقدمات پادگان نظامی در استان را آماده کنند در آینده نزدیک شاهد افتتاح یک پادگان نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

امامزاده میرسالار در انتهای تنگه ای بزرگ در ناحیه کوهستانی شهرستان کهگیلویه و در نزدیکی شهر نوپای دیشموک قرار دارد، مطابق اعتقادات منطقه ای و برخی تومارها و اسناد موجود امامزاده میرسالار از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است

ارسال نظرات