خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

شیعه و سنی باید برای نابودی اسرائیل غاصب بسیج شوند

امام جمعه دامغان گفت: امروز باید تمامی مسلمانان، شیعه و سنی برای نابودی غده سرطانی منطقه و جهان، اسرائیل غاصب بسیج شوند همانا تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قبله نخست مسلمانان وحدت امت بزرگ اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۷۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به چهارمین روز از حملات وحشیانه نظامیان وحشی رژیم غاصب صهیونیستی به قبله نخست مسلمانان و نمازگزاران مسجدالاقصی، اظهار داشت: این حملات پس از واقعه آتش زدن مسجدالاقصی در سال‌های گذشته شدید‌ترین حملات صهیونیست‌ها به این مکان مقدس است، به‌گونه‌ای که تنها در روز نخست حملات 100 نفر از نمازگزاران به شدت مصدوم شدند.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه نمازگزاران مورد هجوم صهیونیست‌ها دلاور مردانی هستند که به قصد حفظ و حراست از مسجدالاقصی در این مکان شریف نماز اقامه می‌کنند، افزود: امروز پس از سی سال یکبار دیگر اندیشه‌های امام خمینی(ره) تداعی می‌شود، همانا تنها راه و رمز محو غده سرطانی اسرائیل از صحنه روزگار وحدت مسلمانان است.

نظارت شورای نگهبان امری عقلی، قانونی و شرعی است

امام جمعه دامغان انتخابات را امری تأثیر گذار بر همه بخش‌های جامعه دانست و با تقبیح برخی طراحی‌های فتنه‌گران برای تضعیف جایگاه شورای نگهبان به‌ویژه در امر انتخابات گفت: نظارت شورای نگهبان در تمامی وظایفش از جمله انتخابات استصوابی و امری عقلی، قانونی و شرعی است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، به جایگاه اصلی و اساسی شورای نگهبان در روند برگزاری انتخابات‌ها اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: همان‌گونه که امام راحل(ره) و رهبری بارها فرمودند، شورای نگهبان چشم بینای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

هدف آل سعود از بناهای اطراف کعبه از بین بردن حرمت خانه خدا است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به حادثه رخ داده برای حجاج بیت الله الحرام و کشته و زخمی شدن بیش از 360 نفر از مسلمانان، این رخداد را نشانه اوج بی‌کفایتی و ناتوانی آل سعود عنوان کرد و گفت: این رژیم خونریز و سفاک در کنار ظلمی که به دیگر ملت‌های مسلمان روا می‌دارد سعی در شکستن ابهت کعبه و از بین بردن حرمت خانه خدا دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: آل سعود در اطراف مسجد الحرام و اماکن مقدسه دست به کار‌هایی زده که با عقل و منطق و شرع اسلام در تضاد است، همانا ساخت و ساز‌های گسترده و مرتفع در اطراف خانه خدا بازار‌های مجلل و هتل‌های بسیار بزرگ، به عقیده تمامی مسلمانان با هدف از بین بردن معنویت بیت الله الحرام انجام می‌شود و امری محکوم و شیطانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها