خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: یکی از خطرناک‌ترین نفوذهای دشمن در کنار نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ فرهنگی است که باهدف ایجاد خلل در اعتقادات و باورهای مردم انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند بیان داشت: دشمن استکباری در طول پیروزی انقلاب اسلامی همواره در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و به انحراف کشاندن مسیر انقلاب بوده و از راهبردهای مختلفی برای عمل به این نقشه خود استفاده کرده است.

وی اظهار کرد: اگر امریکا که مصداق بارز استکبار جهانی است در کشوری نفوذ کند باورهای و آرمان‌های مردم آن کشور را به انحراف می‌کشاند و جامعه را از ارزش‌ها دور می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مردم، ملت ایران هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که آمریکا در کشور نفوذ کند و اهداف شوم خود را پیاده کند.

وی گفت: شناخت توطئه‌های دشمن و تقویت روحیه انقلابی و حرکت به سمت ارزش‌های انقلابی و اسلامی از نفوذ آمریکا در کشور جلوگیری می‌کند.

مغیثی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود در جمع فرماندهان سپاه فرمود دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ به‌خصوص نفوذ سیاسی و فرهنگی است که استحکام روحیه انقلابی یکی از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن است.

وی بیان کرد: دشمن به‌صراحت از قدرت و نفوذ ایران در منطقه دم می‌زند که این نفوذ ایران در بین ملت‌های مقاوم منطقه درنتیجه تقویت و استحکام روحیه انقلابی ملت ایران است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از خطرناک‌ترین نفوذهای دشمن در کنار نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ فرهنگی است که باهدف ایجاد خلل در اعتقادات و باورهای مردم انجام می‌گیرد.

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی همان‌طور که رهبر انقلاب تأکید کردند باید سپاهیان به منطق مستحکم انقلاب از طریق افزایش قدرت اقناعی، منطقی و بیانی در مورد انقلاب اسلامی مجهز شوند.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نزدیک بودن به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت‌های فرزندان غیور انقلاب اسلامی است که باید همه با تمام وجود این ایام را گرامی بدارند و فرهنگ ایثار و مقاومت را در بین جوانان گسترش دهند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های اجراشده در این هفته می‌تواند به‌خوبی جوانان را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند و زمینه‌ساز خوبی برای حرکت‌های فرهنگی است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با تقدیم بیش از 850 شهید و هزاران جانباز و ایثارگر دین خود را به انقلاب ادا کرده است و هفته دفاع مقدس نیز فرصت مناسبی است که مسئولان با خانواده ایثارگران و شهدا دیدار و از زحمات آن‌ها در به ثمر نشستن انقلاب قدردانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات