خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به بازسازی و نمایش رزمی عملیات کربلای 4 در هفته دفاع مقدس گفت: این نمایش از اول مهر ماه به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۵۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور ایثار و از خود گذشتگی جوانان و رزمندگانی بود که در حمایت از پیام ولی فقیه زمان خود داوطلبانه در مقابل استکبار ایستادگی کردند و افتخاراتی آفریدند که امروز برای تمام دنیا الگو شده است.

وی افزود: وظیفه نسل سوم انقلاب است که دراین راستا با استفاده از روش‌های نوین فرهنگی در مقابل ابزار رسانه‌ای استکبارجهانی فعالیت کنند و انقلابی، فرهنگی در دنیا ایجاد کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که شکست انقلاب اسلامی ایران با استفاده از ابزار نظامی امکان‌پذیر نخواهد بود بنابراین در تلاش هستند با ابزارهای مختلف فرهنگی و جنگ نرم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تکیه دارند با جمهوری اسلامی وارد نبرد شوند که این امر وظیفه مسئولین فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال نیز مانند سنوات گذشته با برنامه‌های متنوع فرهنگی و عقیدتی از 31 شهریور ماه برنامه‌های خود را آغاز کرده و تا ششم مهر ماه این برنامه‌ها در سطح سپاه استان و نواحی مقاومت، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

کریم‌پور برگزاری چندین برنامه شاخص از جمله رژه حماسی نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در 31 شهریور ماه، بزرگداشت رزمندگان دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی در سوم مهر ماه، دیدار با امام جمعه استان و غبارروبی مزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: بازسازی و نمایش رزمی عملیات کربلای 4 نیز از محوری‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که به همت بسیجیان از یک ماه پیش مقدمات برگزاری این نمایش آغاز شده و از اول مهر ماه به مدت یک هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در 28 شهریور ماه با موضوع هفته دفاع مقدس گفت: از اصحاب رسانه‌ استان دعوت می‌شود در طول این هفته با انعکاس شایسته برنامه‌های پیش‌بینی شده گامی ارزشمند در راستای نقش‌آفرینی رزمندگان دفاع مقدس بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات