خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

بزرگترین تهدید در کشور نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکاست

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ملت به عنایت خدا و یاری بسیجیان و سپاهیان دلاور در مقابل هر نفوذی ایستادگی می کنند، گفت: بزرگترین تهدید نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا در کشور است.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۵۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تویسرکان به دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بر نفوذ استکبار جهانی به ویژه آمریکا در کشور هشدار دادند.

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین تهدید نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا در کشور است، اظهار کرد: ملت به عنایت خدا و یاری بسیجیان و سپاهیان دلاور در مقابل هر نفوذی ایستادگی می کنند و آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به حادثه رخ داده در مکه اشاره کرد و افزود: در این حادثه صدها نفر از زائرین خانه خدا کشته و مجروح شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سهل انگاری، بی تدبیری و بی عرضه‌گی عربستان بود، تصریح کرد: این حادثه و حوادث دیگر بیش از یش نشان داد که عمر آل سعود که فاسد شده و تاریخ مصرفی ندارد به پایان رسیده است و این خائنان به حرم الشرفین به زودی نابود می شوند.

موحدی به 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تشریح، تبیین و بیان واقعیات هشت سال دفاع مقدس برای نسل های بعد از جنگ و به ویژه جوانان است.

وی خواستار بیان هرچه جامع‌تر و کامل‌تر رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا برای نسل جوان شد و ابراز کرد: متولیان امر، وحشیگری های صدام را که به دستور استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به ایران اسلامی حمله کرد برای جوانان امروز تشریح کنند تا خباثت ها و جنایات امریکا بیشتر برای مردم نمایان شود.

امام جمعه تویسرکان در ادامه به جشن عاطفه ها نیز اشاره و عنوان کرد: در کمک به نیازمندان هرکسی می تواند به هر اندازه در توان دارد وارد عرصه شود.

وی افزود: ملت ما مردمی نیک اندیش و خیری هستند و کمک به نیازمندان به ویژه دانش آموزان مددجو را وظیفه خود می دانند و همان گونه که در عید سعید فطر، فطریه خود را به نیازمندان تقدیم کردند در آغاز سال تحصیلی نیز کمک های خود را به محرومین ارائه می دهند.

موحدی اقامه نماز، صبر در سختی ها و مصائب و تدبیر در معیشت به دور از هرگونه چشم و هم چشمی را از عوامل اصلی در رسیدن انسان به کمال حقیقی برشمرد و گفت: از فضائل دعاها و عبادات ویژه ذی الحجه و به ویژه دعای عرفه غافل نشوید، چرا که سعادت بشری حرکت در مسیر حق و سیره نبوی و حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار