در راستای محکومیت یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی؛
در راستای محکومیت یورش صهیونیست ها به قدس باهدف یهودی سازی قبله گاه اول مسلمانان مردم یزد نیز به همراه ده مرکز استان دیگر، پس از نمازجمعه امروز راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همزمان با برگزاری مناسک حج، یهودیان افراطی با خوی داعشی خود و در راستای یهودسی سازی مسجد الاقصی به این مکان یورش برده و تعدادی از نمازگزاران را زخمی کرده اند.

این یورش صهیونیست ها در حالی صورت می گیرد که در روزهای گذشته مجمع عمومی سازمان ملل موافقت خود را  با برافراشتن پرچ فلسطین به عنوات یکی کشور ناظر در سازمان ملل اعلام کرد.

کشورهای حاشیه خلیج فارس در راستای همکاری نزدیک خود با استکبار جهانی و صهیونیست ها در برابر یورش صهیونیست ها و در نتیجه یهودی سازی قدس سکوت کرده تا هر چه بیشتر سرسپردگی خود را به استکبار جهانی نشان دهند.

در راستای محکومیت جنایت صهیونیست ها در حمله به قبلگاه اول مسلمین و اعلام حمایت از ملت فلسطین امروز پس از مماز جمعه، راهپیمایی بزرگی   در 11 مرکز استان کشور برگزار می‌شود و شهرهای تهران، مشهد، بیرجند، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، کرمانشاه، ساری، قزوین و اردبیل تظاهرات خودجوش مردمی‌ای را علیه این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها  خواهند داشت. گفتنی است راهپیمایی در شهر یزد پس از اتمام نماز عبادی سیاسی جمعه از محل مسجد ملااسماعیل به سمت میدان شهدا(امیر چخماق) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات