نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران سبب شد، اسلام ناب به جهان صادر شود، گفت: حماسه دفاع مقدس هیمنه پوشالی استکبار را فرو ریخت.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۲۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در یادواره شهدای روستای ابر از توابع شهرستان شاهرود که به همت پایگاه امام جعفر صادق(ع) بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جوار امامزاده محمد سراوین قطری برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تبیین اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی و انگلیسی اظهار کرد: اسلام ناب دارای مؤلفه هایی است که این باعث می شود اسلام ناب با اسلام آمریکایی و انگلیسی متفاوت باشد.

وی افزود: اسلام ناب اولین مؤلفه اش الهی بودن و در چارچوب قوانین الهی و سنت پیامبر و ائمه است و اسلام ناب در راستای قرآن و سنت حرکت می کند و از آن تعدی و تفسیر به رای ندارد و خالص از قرآن و روایات است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اسلام ناب بر پایه توحید استوار است و آموزه های خود را از قرآن و احادیث پیامبر و ائمه گرفته و چارچوب ارزش های الهی و انسانی حرکت می کند و با ظلم و ستم و استثمار و استکبار مبارزه و مقابله می کند.

وی تصریح کرد: اسلام ناب حامی مظلوم است و با ظالم مبارزه می کند و در این مبارزه لحظه ای عقب نشینی ندارد و با کفر و الحاد و فتنه مقابله سخت دارد و استکبار ستیز است.

تویسرکانی بیان کرد: اسلام ناب فرهنگ های انسانی و ارزشی چون محبت، وحدت و همبستگی و مودت بین مسلمانان و توجه به اصول انسانی را مد نظر قرار داده و در این راستا حرکت می کند و مکتب محبت و انسانیت است.

وی با بیان اینکه در اسلام بصیرت و صبر اهمیت ویژه دارد و شهادت در راه خدا والاترین سعادت هاست، عنوان کرد: اسلام ناب ولایت دارد و همه در قالب ولایت تعریف و هدایت می شود و با بصیرت و صبر در این راه می توان به قله های پیشرفت انسانیت و الهیت رسید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع شهید و شهادت گفت: در مکتب اسلام ناب جهاد در راه خدا والاترین فضیلت هاست و در این راه هر کس کشته شود شهید است و نزد خدا پاداش والا دارد و زنده است و روزی خور خان خداست.

وی با اشاره به اسلام های دروغین که توسط استکبار برای مقابله با اسلام ناب به وجود آمده است، بیان کرد: امروز دشمنان برای مقابله با اسلام ناب اسلام جعلی آمریکایی و انگلیسی را در قالب گروه های تکفیری، سلفی به نام داعش و طالبان ایجاد کرده اند تا ریشه اسلام ناب را بزنند.

تویسرکانی تاکید کرد: اسلام آمریکایی خود را داعیه دار اسلام و قرآن می داند و اسلام ناب را با عقاید منحرف خود تفسیر می کند و دین اسلام را دین خشونت، آدم کشی، بی رحمی، استبداد، مرتجع، ظالم و مقابل انسانیت معرفی می کند.

وی با بیان اینکه مقابله استکبار جهانی با اسلام ناب برای این است که اسلام ناب در حال فراگیری در جهان است افزود: امروز دشمنان، اسلام ناب را در مقابل اهداف شوم خود می دانند و تلاش می کنند به هر وسیله که شده اسلام ناب را مهار و محدود کنند و تمام این جنایات و فرقه سازی ها برای این است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر مراقبت از توطئه های دشمنان و بصیرت در جامعه گفت: شهدا با بصیرت خود رفتند تا اسلام ناب بماند و این جنگ هشت ساله سبب شد تا اسلام ناب به جهان صادر شود و هیمنه پوشالی استکبار فرو بریزد و تمام دشمنی های امروز استکبار برای این فرهنگ متعالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها