خبرهای داغ:
با حضور جمعی از فیلمنامه نویسان استان قم؛
دومین محفل ادبی سوژه یابی در اسناد و خاطرات دفاع مقدس عصر روز سه شنبه 24 شهریور در کتابخانه تخصصی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۱۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در دومین محفل ادبی سوژه یابی در اسناد و خاطرات دفاع مقدس که به همت انجمن سینمای جوانان، سازمان بسیج هنرمندان و معاونت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار استان قم برگزار شد، رضا ابوذر مسئول انجمن سینمای جوانان و محمد جواد قدسی مسئول انجمن ادبیات استانی بسیج هنرمندان قم به همراه جمعی از فیلمنامه نویسان و فعالان عرصه نمایشنامه نویسی و داستان نویسی استان حضور داشتند.

در این محفل، رزق آبادی و محمودنژاد دو تن از رزمندگان پیشکسوت و جانباز هشت سال دفاع مقدس به روایتگری و بیان قطعاتی از خاطرات خود و همرزمان شهیدشان از آن دوران پرداختند و بر اهمیت حفظ و انتقال هزاران سوژه حماسی دفاع مقدس به نسل جوان با بهره گیری از قالب های ماندگار هنری و نمایشی تاکید کردند.

یادآور می شود: سال گذشته نیز مشابه چنین محفلی برگزار و متعاقب آن نخستین دوره مسابقات استانی فیلمنامه نویسی "هشت نوشت" با موضوع دفاع مقدس به همت انجمن سینمای جوانان قم برگزار شد.


ارسال نظرات