به همت ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

نشست مجمع بسیج شهرستان ابرکوه برگزار شد

نشست مجمع بسیج شهرستان ابرکوه با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه،جانشین فرماندهی، بخشدار مرکزی و جمعی از بسیجیان ابرکوه و بسیجیان عشایری دهستان اسفندار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه در این نشست ضمن تقدیر از بسیجیان و اهمیت نقش بسیج به اهمیت اعتقاد و دین اشاره کرد و ضمن بیان شرایط کنونی گفت: شورای نگهبان نماد اسلامیت نظام است و جایگاه آن باید حفظ شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: هر کس می خواهد کاندیدا شود باید طبق قانون از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، بسیجی نه چپ است نه راست؛ بسیجی فقط پیرو ولایت است.

وی به رحلت آیت الله خزعلی اشاره کرد و ضمن تسلیت آن شخصیت برجسته اظهار داشت: این مرد الهی نشان داد که در ولایت مداری از هیچ حمایتی دریغ نمی کند و حتی فرزندش نیز نتوانست ایشان را از راه حق به در کند، اما عده ای امروز وقتی منافع شخصی خود را در تضاد با دفاع از ولایت می بینند، از ولایت زاویه گرفته و دچار انحراف می شوند.

در ادامه جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه گفت: انقلابی بودن مهم نیست بلکه مهم آن است که تا آخرین لحظه انقلابی بمانیم و آیت الله خزعلی نمونه کامل از یک فرد انقلابی بود که هیچ چیز نتوانست بین او و انقلاب فاصله بیندازد.

حجت الاسلام تقدسی بر پیگیری مسائل خصوصا در امر بسیج در جلسات مجمع بسیج شهرستان تاکید کرد و از تلاشها و زحمات اعضای این مجمع تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این نشست مسئله تکمیل آزمایشگاه آب و خاک ویژه کشاورزی شهرستان ابرکوه با همکاری دانشگاه پیام نور و جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک ملیارد ریال بررسی شد و با راه اندزی این آزمایشگاه، ابرکوه از ارسال نمونه به مرکز استان بی نیاز خواهد شد و ان شاء ا... باعث تقویت کیفیت کشاورزی در شهرستان خواهد شد.

ارسال نظرات