تاکید فرماندار تفت بر ضرورت تکمیل مدرسه اتباع بیگانه:
فرماندار تفت با اشاره به ضرورت تکمیل امکانات و نیازهای ضروری در شهرک انصار تفت گفت: دستگاههای مربوط باید همه توان خود را برای تکمیل مدرسه این شهرک و فراهم نمودن امکانات لازم برای ساکنین آن به کارگیرند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۱۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: نشست ستاد ساماندهی اتباع بیگانه شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء صبح امروز در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

فرماندار تفت در ابتدای این نشست با اشاره به ضرورت اجرای دقیق قانون و مقررات در حوزه اتباع بیگانه گفت: لازم است همه دستگاههای شهرستانی در حوزه امور اتباع با هماهنگی کامل با اداره کل اتباع بیگانه و مهاجرین استان یزد و در چارچوب قانون رفتار کرده و از برخوردارهای سلیقه ای در این رابطه بپرهیزند.

«محمود زارع رشکوییه» با اشاره به ضرورت تکمیل امکانات و نیازهای ضروری در شهرک انصار تفت گفت: دستگاههای مربوط باید همه توان خود را برای تکمیل مدرسه این شهرک و فراهم نمودن امکانات لازم برای ساکنین آن به کارگیرند.

وی بر برخورد قانونی با اتباغ غیرمجاز در شهرستان تاکید و از خدمات و تلاش های بی وقفه همه عوامل امنیتی و انتظامی تفت قدردانی کرد.

فرماندار تفت در پایان با اشاره به قوانین موجود در این رابطه به متخلفان هشدار داد: بر اساس قانون، کارفرمایانی که اتباع بیگانه را که فاقد پروانه کارند و یا مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده است به کار گمارند و یا اتباع بیگانه را در کاری غیراز آنچه در پروانه کار آنها قید شده است بپذیرند، باتوجه به شرایط و امکانات خاطی و مراتب جرم به مجازات حبس از 91 تا 180 روز محکوم خواهند شد .

شایان ذکر است مهمانشهر انصار تفت در زمینی به مساحت 17 هکتار از سال 1388 تاسیس شده است که نزدیک به 200 خانوار از اتباع بیگانه در آن زندگی می کنند.
 

 

ارسال نظرات