معاون فرماندار مه ولات گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در هفته دفاع مقدس از سوی فرمانداری ارزیابی می شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی عاشوری فر در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از روسا و نمایندگان ادارات و نهادهای شهرستان مه ولات در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: مردم همواره در همه مناسبت های سیاسی و اجتماعی حضوری پررنگ و پرشکوه دارند و وظیفه خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام به خوبی انجام داده و می‌دهند و ما مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید سنگ تمام بگذاریم.

وی با تاکید بر حضور پررنگ مسئولین در برنامه‌های هفته دفاع مقدس بویژه برنامه‌هایی که خارج از وقت اداری و در روستاها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نظارت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی از سوی فرمانداری ارزیابی خواهد شد.

معاون فرماندار مه ولات تصریح کرد: برنامه های اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحو و در زمان مقرر برگزار و اجرا شود.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه مه ولات نیز اظهار کرد: هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌های رزمندگان اسلام است، آنان که با تبعیت از ولایت فقیه و با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و با رشادت و جانفشانی در برابر تجاوز وحشیانه دشمن از کشور و نظام و انقلاب دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار محمدحسن مکاری مقدم با تاکید بر اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و حاصل ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام و صبر و مقاومت خانواده های ایشان در دوران ۸ سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: باید نسبت به انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز تلاش بیشتری شود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس، هماهنگی‌های لازم در جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها