جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع)بوشهر:

پرداخت تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای تسریع در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی استان بوشهر آمادگی دارد در پرداخت تسهیلات لازم به مددجویان اقدام کند.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرم‌دل صبح امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد امام استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد در حوزه‌های مختلف در رسیدگکی به نیازمندان نقش آفرینی می‌کند اظهار داشت: خیرات و برکات این نهاد برای جامعه و خانواده‌های نیازمند و محروم بسیار با اهمیت است.

وی رسیدگی به محرمان و نیازمندان وظیفه و رسالت همگان است تاکید کرد: دراین راستا با مشارکت مردم در تامین نیازمندی‌ها محرومان و واگذاری به کمیته امداد مشکلات این افراد برطرف می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با توجعه به اینکه یکی از رسالت‌های کمیته امداد خود کفا ساخت محرمان در حوزه تامین معیشت است طرح‌های اقتصاد مقاومتی دراین حوزه می‌تواند کارساز باشد.

خرم‌دل با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود بیان کرد: بسیج سازندگی در فاز اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی آمادگی دارد که برای تسهیلات لازم به مددجویان زمینه پرداخت این تسهیلات فراهم کند.

وی با اشاره به اردوهای جهادی در حوزه‌های مختلف افزود: اردوهای جهادی و خدمات سایر اقشار بسیج که در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی به نیازمندان برگزار می‌شود باید کمیته امداد از این فرصت در راستای بهره‌مندی مددجویان از آن بهره ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات