فرماندار کبودراهنگ گفت: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج آن در جامعه نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۶۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مقطع افتخار آمیز و درخشان تاریخ ملت بزرگ ایران است که متعلق به یک نهاد یا جریان خاصی نیست.

وی با تاکید بر اهمیت حضور همه جانبه نهادها و مردم در آیین ها و برنامه های دوران دفاع مقدس، افزود: حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج آن در جامعه نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولین است، یعنی همه باید برای تجلیل و تکریم آن به بهترین نحو ممکن ایفای نقش کنند.
فرماندار کبودراهنگ گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ ایثار، فداکاری، گذشت، مقاومت، حماسه و شهادت است که ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.
وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس بیان‌گر حماسه و از خودگذشتگی های بسیاری بود، افزود: رشادت‌ها و مقاومت های رزمندگان اسلام با تأسی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و امروز این وقایع باید برای نسل حاضر و نسل‌های بعدی تبیین شود تا نتیجه مقاومت و ایستادگی را درک کنند.
بخشدار مرکزی کبودراهنگ نیز با بیان اینکه نظام اسلامی همواره از سوی استکبار مورد تهدید قرار می گیرد، گفت: باید با بهره‌گیری از دستاوردها، روحیه ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان، فضای جامعه را به سوی این داشته‌های ارزشمند برد و نسل امروز و آینده را در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه کرد.
محمود نوروزی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: اداره آموزش و پرورش باید در زمینه تبلیغات محیطی در مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
وی ادامه داد: در بحث تبلیغات محیطی در روستاها نیز شوراها و دهیاران نسبت به آماده‌سازی فضای روستاها با حال و هوای دفاع مقدس و نیز تبلیغات محیطی تلاش جدی خواهند داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات